|
|
|
|
|
|
כרטיס טלכארד |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ניגשנו אני ודוד שלי שהוא בן למעלה מ- 80 לסניף הדואר הקרוב כדי לקנות כרטיס טלכרט.
הפקידה בסניף אמרה לנו שחברת בזק לא משווקת את כרטיסי טלכרט הישנים וכי היום בכרטיסים החדשים יש להקיש קוד בן כ- 10 עד 15 תווים + סיסמא (בדומה לכרטיסי בזקכרט).
השיטה החדשה אינה מתאימה לאנשים מבוגרים (בפרט לאנשים בני 80 שיש להם דימנציה קלה) כך שהדוד שלי לא יכול להשתמש בכרטיס מסוג זה.
דוד שלי לא גר בבית רגיל אלא בבית אבות והאפשרות היחידה שלו להתקשר היא
דרך טלפון ציבורי. במצב החדש אין לו שום אפשרות להתקשר היות והוא לא יודע להשתמש בכרטיס מן הסוג החדש.
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
dani |
שם ותפקיד: |
הוסבר כי הכרטיסים הישנים עברו מן העולם - עתה ניתן לרכוש כרטיס מסוג חדש.
נשלח מכתב מפורט לפונה . |
תגובה: |
נשלח מכתב הסבר לפונה |
פתרון: |
|
|
|