פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת בזק מבטלת הסכם באופן חד צדדי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שידרגנו את מהירות הגלישה בבית מ10 מגה ל-15 מגה. נציג אדיב מבזק בשם גל עדכן חבילה ללא הגבלת זמן בעלות של 49 ש'ח לחודש כולל מע"מ, והעניק לי מספר פניה המאשר את תנאי החבילה והעיסקה. כמו כן, הבטיח כי מסמך כתוב של העיסקה ישלח לביתי בדואר תוך מספר ימים. לאחר מכן, התקשרתי גם לספקית האינטרנט שלי על מנת לשדרג את המהירות גם אצלהם.
מספר שעות לאחר מכן התקשרתי שוב לבזק על מנת לשאול שאלה על החבילה החדשה. להפתעתי, הנציגה שענתה לי הייתה אגרסיבית וכאשר העלתה את פרטי המנוי, טענה כי איני יכול לקבל את החבילה שהוצעה לי, וכי עלי לשלם סכום כפול עבור השדרוג. למרות שטענתי כי יש בידי מספר פניה וכ'ו, דבר לא עזר, והנציגה הבטיחה שגל יחזור אלי ויפתור עימי את הבעיה. למחרת, אכן התקשר גל, הביע צער על החבילה שנתן לי יום קודם, וטען כי עלי לשלם כפול על השדרוג. בשלב זה החלה שרשרת שיחות למנהלים, לצד מחלקת קשרי לקוחות, שבסופם החברה התנערה מהתחייבותה. מפני שהשדרוג אצל ספקית האינטרנט כבר בוצע, לא הייתה לי ברירה אלא לקבל מחיר חדש הגבוה ב-30 שקלים מהמחיר שהובטח לראשונה. המנהלת עימה הסכמתי על המחיר המעודכן, טענה כי החבילה ללא הגבלת זמן, כמו החבילה הקודמת שהוצעה. למחרת שוב התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבקש את דפי העיסקה בדואר, אך הנציג שענה לי טען שהמחיר הוא לשנה בלבד. לאחר שטענתי כי יש בידי הקלטה של השיחה מאמש, בה נאמר לי כי החבילה ללא הגבלת זמן, ואף השמעתי לו את השיחה, הנציג "עשה טובה" והסכים לשמור על המחיר הסופי לשנה נוספת. בידי הקלטות של השיחות עם נציגי השרות של בזק, בה הם מזגזגים, מבטיחים וחוזרים בהם ומבטלים האחד את דברי השני בקור רוח. כמו כן, יש בידי את מספרי הפניות עם המחירים המדוברים. אני מופתע לרעה מהשירות של בזק, ומקווה לקבל את מה שסוכם עימי בלי זגזוגים.
כספי סוג הנזק :
ברצוננו לקבל את מה שסוכם עמנו: 15 מגה במחיר של 49 ש'ח כולל מע"מ, ללא הגבלת זמן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה