פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין תיקון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 7/2011 פסק האינטרנט לעבוד בביתי, פנינו לבזק טלפונית ונשלח אלינו טכנאי בשם אלי פאר.
אלי הגיע אלינו בתאריך 4.8.2011, האינטרנט תוקן והוא הלך.
כשהגיע חשבון הטלפון גילינו להפתעתנו שחויבנו ב-100 ₪ בגין התיקון, לא נאמר לנו במעמד התיקון שנחויב כספית בגין התיקון, מה גם שאנו משלמים באופן שוטף עבור האינטרנט, מדוע אם יש תקלה אנו אמורים להיות מחויבים?
בנוסף במשך 3 שבועות האינטרנט לא עבד, יש לזכות אותנו גם עבור תקופה זו.

אודה לבדיקתכם ותשובתכם
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
dani שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה הנושא נפתר לשביעות רצונה. תגובה:
קיבלה זיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה