חיוב בגין תיקון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש 7/2011 פסק האינטרנט לעבוד בביתי, פנינו לבזק טלפונית ונשלח אלינו טכנאי בשם אלי פאר.
אלי הגיע אלינו בתאריך 4.8.2011, האינטרנט תוקן והוא הלך.
כשהגיע חשבון הטלפון גילינו להפתעתנו שחויבנו ב-100 ₪ בגין התיקון, לא נאמר לנו במעמד התיקון שנחויב כספית בגין התיקון, מה גם שאנו משלמים באופן שוטף עבור האינטרנט, מדוע אם יש תקלה אנו אמורים להיות מחויבים?
בנוסף במשך 3 שבועות האינטרנט לא עבד, יש לזכות אותנו גם עבור תקופה זו.
אודה לבדיקתכם ותשובתכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|