פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודת שטח, ניתוק קו וחיבור מחדש ערוך ותהליך לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זה הפניה שלי לבזק
שלום רב,
אני מאוכזב מאוד על השירות שאני מקבל מבזק מאז שעברתי לדירה בהגליל 122. שלוש פעמים בשנה וחצי אני הייתי בלי קו במשך תקופה ארוכה וכל פעם זה היה בעיה של בזק. הפעם בצעתם העבודה על הקו ואפילו לא לבדקתם אם הקו עובד כאשר סיימתם את העבודה(לפי דווח של הטכנאי), אלא השארתם אותי בלי קו עובוד. זה קרה לפני כחודש. אתם יכולים לבדוק מתי עשיתם את העבודה על הקו ומתי ניתקתם אותי וגם אפשר לדעת ממתי אין שיחות יוצאות מהקו שלי בספטמבר.
אני רוצה לקבל החזר ולקבל פיצוי נוסף עבור הכאב ואת הסבל שנגרם לי. אין לזה הצדקה.אני גם לא יכולתי לדווח מיד על התקלה עד שמצאתי טלפון נוסף כדי לבדוק אם הבעיה היא עם מכשיר הטלפון שלי או את הקו וזה גם לא מדיניות נכונה של בזק.
גם הזמן הדרוש לתיקון היה מעבר לתקן שלכם - הטנאי יצא לחופש ואחר כך למילואים ולקח זמן עד שבא טכנאי אחר הגיעה ואז גם לא אמרו לי שאני חייבת להיות בבית ועוד ימים עברו עד שתקנו את הקו
הערות נוספות:
שרות לקוחות שלהם לקוי ביותר - דווחי לפחות 4 פעמים על התקלה מחדש בצורה אוטומטית בגלל שלא ניתן לדבר עם נציג - הגעתי עד לבכי בגלל שאני ניסיתי שעה לקבל נציג שניתן לדבר איתו ולקבל שרות
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי כללים ופיצוי הוגן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
dani שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוחה תגובה:
טופל +פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה