פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות של בזק ונסיון סחיטה לרתק בכח את הלקוח להתחייבות של עוד שנתייים נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב הצבי 12 כתובת:
בזק סטור רחוב הצבי ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
3/10/11
היום קיבלתי יחס משפיל ומגעיל
הן מצד הדלפקית בשם "מורן".
והן מצד "ליאורה" המנהלת של בזק סטור ברחוב הצבי ירושלים.
גועל נפש שלא היה כמותו מאז בזק המונופוליסטית.
הובטח לי מודם NGN מלפני למעלה מחצי שנה בתמורה לשידרוג גלישה מ-5MB ל-10MB
היום בבואי לקבל את המודם הן דרשו ממני להתחייבות של עוד שנתיים מהתאריך של היום !!!
סירבתי !
וכשביקשתי לפחות להחליף לי את המודם המקולקל.
2 הנזכרות לעיל הגישו לפני מודם ישן משנות המנדט שרק להביט עליו בא לי להקיא - עם תוספת של הערות שמקומן יכירן בערבות אפריקה.
זה מה שיש ! הן צורחות - וזאת כדי להעניש אותי על הבקשה להתנתק מהשירות של בזק.
אילו הייתי שר התקשורת הייתי משליך את "ליאורה" מנהלת בזקסטור שברחוב הצבי 12 ירושלים ואת חברתה "מורן" לנקות את השירותים של הבנין - לא לנהל מכירות אגרסיביות בפראות גועלית וחסרת כל דרך ארץ.
לתשומת לב כל הבאים לבזק סטור ברחוב הצבי 12 ירושלים שעל יד התחנה המרכזית !!!
עוגמת נפש וכעס על השתלטנים סוג הנזק :
להעיף הביתה את "ליאורה" מנהלת בזק סטור ברחוב הצבי י-ם וחברתה "מורן" פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
dani שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה