פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות וקנסות ללא ידיעת הלקוח- בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.1.11 הצטרפתי לשירות האינטרנט- טלפון של בזק
במהלך שיחת ההצטרפות הסברתי כי אני שוכרת דירה למשך שנה לכן אוכל להתחייב לשנה בלבד.
הנציגה שביצעה את תהליך החיבור הסכימה ואמרה כי ההתחייבויות בבזק הן שנה בלבד.
התחברתי לאינטרנט למהירות 5M ספק+תשתית בעלות של 110 שקלים וכמו כן ללא ברירה גם טלפון בעלות אחזקת קו של 25 שקלים לחודש.

לאחר כחודש התקשר בחור והציג את עצמו כנציג התקנות של בזק והסביר כי המחיר אותו אני משלמת עבור 5M מקנה לי גלישה של 10M באותו מחיר כיוון שהדירה אותה שוכרת נמצאת באזור של 10M
הסכמתי שישנו ל10M , נאמר לי כי כל זה ללא עלות

בחשבונית החודשית ראיתי והבנתי כי אין זה נכון, המחר רק לגבי התשתית ולא לגבי הספק בזק בינלאומי
לאחר שיחות עם שירותי הלקוחות של שתי החברות הוסכם כי יתנו לי במחיר שהובטח 10M וכן 400 דקות שיחה מהנייח בתוספת של 5 שח לחודש כלומר במקום לשלם דמי אחזקה של 25 שקלים אשלם 30 שקלים.

בחשבונית של מאי 2011 שמתי לב כי איני משלמת את המחיר המובטח וכן הרבה מעבר.
כשהתקשרתי בתאריך 5.5.11 אין ספור שיחות לשירותי הלקוחות של החברות הוסבר כי עשו טעות ולא ניתן לאשר (שוב) את מה שהבטיחו לכן יחזירו לי את ההפרשים על שלושת החודשים האחרונים עליהם שילמתי יותר מהרגיל (פברואר,מרץ ואפריל) ו"ישנמכו" אותי חזרה ל- 5M וכך אהיה במסלול ההתחלתי כמו שתוכנן בחיבור הראשוני.
הסכמתי... בתום ליבי גם האמנתי....

היום, 4.10.11 בשעה בערך 9:00 ראיתי חיובים בשלושה החודשים ע"ס 193 שקלים.
מסתבר שעל 400 הדקות ש"קיבלתי, אני משלמת לא 30 שקלים אלא 70 שקלים
(לאחר שלושה חודשים המחיר עולה) , התקשרתי לנציגת שירות לקוחות ואכן נראתה הבעיה ונאמר כי אקבל זיכוי עבור שלושת החודשים האחרונים....

היום שוב 4.10.11 בשעה בערך 13:00 התקשרתי שוב וביקשתי לנתק את השירות כי איני מרוצה, הוסבר לי כי אני נמצאת בהתחייבות על האינטרנט עד 4/4/12 כיוון שהחזירו את הטעות שעשו חידשו לי את ההתחייבות לשנה (למרות שבינואר 12 אעזוב את דירתי ולא תהיה לי דירה בה אשתמש בשרותים אבל אמשיך לשלם) בנוסף להפתעתי (הרבה!), הנציגה טענה כי הראוטר שנמסר לי כדי להתחבר לאינטרנט הוא בהתחייבות לשנתיים לכן יש לי עד ינואר 2013 התחייבות (ציינתי כבר שאפילו לא יהיה לי בית בזמן הזה)... לכן לא אוכל להתנתק אלא אם אשלם כ-516 שקלים קנס!!!!
לאחר שהתעקשתי הועברתי לענבר נציגת קשרי לקוחות שהסבירה שוב כי לא אוכל להתנתק לאחר שיחה ארוכה ומייגעת וחצי יום עבודה שנשרף, הסבירה כי תוכל להוריד את הקנס על האינטרנט אך לא על הראוטר, מה שאומר שאצטרך לשלם 317 שקלים כדי להתנתק (גם אם אעשה את זה ב- 12/1/12 כמו שתוכנן מלכתחילה) ....
שורה תחתונה הם רוצים שאשר במחיר מופרז למרות שבינואר כבר לא תהיה לי דירה כדי להשתמש באינטרנט או שאתנתק ואשלם 317 שקלים ללא שום סיבה הגיונית.
אי צדק, חוסר אונים ופגיעה כספית סוג הנזק :
ניתוק השירות וביטול קנסות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
dani שם ותפקיד:
טופלה וזוכתה תגובה:
טופלה וזוכתה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה