פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק אינטרנט בטעות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אשמח לטיפולכם המהיר בבעייתי
בתאריך 11/9 ניידתי את קו הטלפון שלי לקוי זהב.
הקו עבד במשך כמה ימים.
ביום חמישי 15/9 בשעות הבוקר נותק לפתע הקו. לאחר ברור התברר שאין בעיה בקוי זהב, אך מאחר והקו עובד על תשתית של בזק, לא היה קו. מאחר ובזק בטעות מצידם (הם גם הודו שזו טעות שלהם, בשיחה איתם) נתקו את התשתית שלנו. נציד בזק הבטיח שיחזור אלינו עד הערב. לאחר שלא היתה תגובה חזרתי אליהם אך אז כבר היה סגור בשרות לקוחות.
ביום שישי בבוקר, התקשרתי ובקשתי שיחברו אותי חזרה מאחר ואין לי קו כבר יום שלם באשמתם. אך הנציגה אמרה שחייב לחכות לטכנאי ואין אפשרות לבמע חבור מרחוק, והטכנאי יכול להגיע רק ביום ראשון בשעות הבוקר. תאמנו טכנאי ליום ראשון בין 10:30-12.
ביום ראשון לאחר שאין זכר לטכנאי, התקשרתי לבזק. והתגובה היתה- בסוף אין צורך בטכנאי, סדרנו את הענין מרחוק תוך שעה שעתיים יהיה קו. לאחר שעתיים עדיין לא היה קו - לאחר פניה לבזק התשובה היתה - חכו עוד שעה- שעתיים. לאחר שעתיים נוספות שלא הסתדר. התקשרתי שוב לבזק . הפעם הם ענו - אין אפשרות לסדר ללא טכנאי (זאת לאחר שתואם טכנאי כבר לבוקר ולא הגיע לבסוף). הטכנאי יגיע - עד יום רביעי.
לאחר מאמצים רבים הצלחנו להקדימו ליום שלישי בשעות הבוקר ולבסוף תוקנה התקלה ביום שני בערב לאחר שכל שעות היום עד שעות הצהריים המאוחרות במקום לעבוד "בילינו" בשיחות טלפון והועברנו מנציג אחד לשני .
ברצוני לבקש תגובה מבזק ופיצוי ע"כ ש-
1. כיצד יתכן לנתק קו בטעות (אחת הנציגות אמרה שהתקשרה מישהי שהזדהתה בשמי ואמרה שאני טסה לחול ונא לנתק את הקו- איך זה יכול להיות שמנתקים את הקו כך ללא מספיק אמצעי זיהוי לוודא שאכן הקו הוא שלי. יכול להיות שבארון של בזק ניתקו את הקו שלי במקום לנתק קו של משהו אחר. כך או כך המחדל הוא של בזק.
2. אני עובדת מהבית, ונאלצתי לוותר על עבודות מאחר ולא היה לי אימייל לקבל ולשלוח חומר ונגרם לי נזק כספי.
3. כמו"כ נגרם לי נזק מכך שנשארתי בבית לחכות לטכנאי ביום ראשון בשעות הבוקר.
4. כמו"כ נגרם לי נזק גדול מכל השיחות שהיינו חייבים להוציא בסלולרי, וכן אנשים שהתקשרו ולא הצליחו להשיגנו במשך חמישה ימים.
5. מלבד מחיר השיחות לסלולר. בשעה שהתחברנו לקוי זהב קבלנו מבצע של שלושה חודשים ראשונים שיחות חופשי. וכעת הפסדנו שיחות חינם של שבוע שלם.
4. למה קבעו טכנאי ליום ראשון, אמרו שלא צריך, ובסוף כן ולא וכן. ואז אמרה הנציגה שהשעה ארבע ועכשיו כבר הטכנאים לא עובדים (נתון שהתברר כלא מדויק מאחר וכשלבסוף תוקנה התקלה הטכנאי בא לתקנה בשש בערב) ולכן אפשר לקבוע רק לאחר ארבעה. ולהזכירך הניתוק היה בטעות של בזק.
5 הפסד זמן עצום של האזנה לתקליט של בזק בטלפון העברה מנציג לנציג, הבטחה שיחזרו אלינו, ולא חוזרים. ואז להתקשר שוב. ושוב ושוב. ללא קבלת תשובה מספקת.
לאחר בקשה מפורשת בזק הסכימה לפצות אותנו בסכום של...25 ₪!!
כאן המקום לציין את השרות הטוב של קוי זהב, שניסו לעזור וחזרו אלינו כל הזמן לברר אם התקלה סודרה.
בברכה
משפחת שמואל
ר' עקיבא 22 מודיעין עילית
מס' טלפון (כעת כבר פעיל...) 08-9744644
סלולרי - 052-7691052

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
dani שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצונו תגובה:
טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה