פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אינטרנט/טלפון לסירוגין שבועיים - נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לבזק לשירות אינטרנט 10 מגה וקו קל דרך סוכן של יס (וסוכן של בזק שדיברתי איתו טלפונית).
בקשתי היתה פשוטה לכאורה, טלפון בסיסי עם ניוד המספר הישן (077) ואינטרנט במהירות 10 מגה.
לאחר ההתקנה בביתי גיליתי מספר דברים שאף אחד לא טרח לידע אותי,
התקשרתי לתמיכה לברר למה ה 077 לא נויד ואז גיליתי את הדברים הבאים:
1. אי אפשר לנייד את המספר.
2. אין אפשרות לאינטרנט 10 מגה רק 8.

לאחר שהוסבר לי שזאת מגבלה טכנית של בזק הוסכם על 8 מגה זמני ועל העברת שיחות ה 077 למספר של בזק .03
לצורך העברת המספר נקבע שוב טכנאי ( 5/10 ). ניסיתי להבין למה שוב טכנאי יגיע לביתי כי בסך הכל יש לי קו פעיל בבית, אך הנציגה התקעשה שככה זה עובד
הטכנאי אריק וגם הוא תהה על פשר ההתקנה הנוספת, הוא התקשר למוקד שם ענתה שירז ושוב התעקשה שזה מה שצריך לעשות. אריק ניסה להגיד לה שזה לא נכון לעשות כך אך המוקד בשלו. שאלתי את שירז אם אצטרך לשלם על 2 קוים היא הסבירה חגיגית שזה קו וירטואלי לצורך העברת שיחות לכן לא אחויב.
עכשיו מספר הטלפון שלי שוב שונה.
הסכמתי להתקנה הנוספת והתקשרתי שוב למוקד(בזמן ההתקנה) ענה לי יהונתן, שאלתי אם אחויב על 2 קויים ענה שלא.
למחרת העברת הקו עדיין לא פעלה ושוב התקשרתי למוקד ביקשתי ביאוש להתנתק.
חזרה אלי גלית שהזדהתה כמנהלת. ניסתה לעזור וגוללתי את הסיפור שוב בפניה,
ואז היא אמרה שאחויב על 2 קוים. (2 מוקדנים שונים שיקרו לי???) וצריך לנתק אחד כדי שלא אשלם.
היא היתה מאוד "נחמדה" והציעה לשלוח טכנאי "ללא תשלום" לביתי כדי לנתק אותי מקו אחד.(שהותקן בטעות של בזק!!!!) אז ביקשתי להתנתק מקו אחד להישאר עם אינטרנט אחד וקו אחד.
בערב שוב התקשרתי 166 אמרו לי שהקו נותק לבקשתי.. ושאדבר מחר בבוקר עם 199. למען ההגינות גלית הציעה לזכות אותי באיזשהו סכום (לא זוכר כמה.. עשרות שקלים בודדים) ואמרה שאוכל להשאיר לה הודעה והיא תחזור אלי אם יש בעיה.

התקשרתי 7.10 (ערב חג) ל199 שוב ניסו לחבר אותי (הפעם ב 5 מגה כי שוב בעיה טכנית) אך גם זה לא צלח. השארתי 2 הודעות נוספות לגלית אך לא חזרה אלי.
ומאז נותקתי מהאינטרנט נשארתי ללא אינטרנט מיום חמישי עד יום ראשון. (מוצאי שבת/חג המוקד לא עבד).
אחרי שיחה נוספת בבוקר (9/10) שהבטיחו שעד 16:00 יהיה אינטרנט (ואין) שוב מחליפים לי את מס הטלפון לישן שלא עובד.

לסרוגין לא היה לי טלפון כל פעם מתחלף המספר .
עכשיו יש לי 2 קוים בבית ששניהם לא שמישים (2 שקעים שונים שאצטרך להזמין בעל מקצוע לאחד אותם)
הזמנת שירות אחר (לא מבזק) שנקבע לראשון בבוקר נדחה כיוון שאין אינטרנט.



עוגמת נפש ו סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
אאא תגובה:
אאא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה