|
|
|
|
|
|
שירות תיקונים גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מסרתי טלפון אלחוטי שנקנה בבזק - המכשיר עדיין חדש והבעיה היא כשמצלצלים הקו מתנתק.
נמסר לתיקון בסניף בזק בני-ברק לפני שלושה שבועות ביום חמישי 2.2.06 הטלפון לא מוכן ועובדת בזק בסניף ענתה בחוצפה אם אתה רוצה מהר תיגש לבד לפ"ת.
המדובר בשני הורים מבוגרים, התשלום לבזק עבור המכשיר מחויב בכל חודש וזהו תשלום אחרון . איך אפשר לטרטר אנשים כך, למה לוקח כל-כך הרבה זמן לתקן מכשיר?
|
לתקן מיידית ולהחזיר ללקוח או לקבל מכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|