הפניה מיותרת לטכנאי מחשבים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שכמה ימים האינטרנט לא עבד התקשרתי לתמיכה התטכנית של חברת התשתית שלנו בזק. לאחר מס' נסיונות לטיפול בבעיה שלא צלחו, אמרה לי הנציגה כי הבעיה במחשב ועליי לפנות לטכנאי מחשבים שיפרמט את המחשב. הפניה לטכנאי עלתה לי כמובן 200 ש"ח וגם פירמוט המחשב, אלא שאז התברר שהבעיה כלל אינה במחש, וגם לאחר תיקונו, עדיין לא היה אינטרנט. לאחר פנייה נוספת תואם טכנאי שהחליף את המודם שכמובן היה מוקד הבעיה, ולא המחשב. לסיכום נשלחתי ללא הצדקה לטכנאי שגם עלה לי סכום כספי לא מבוטל, וגם ביצע פעולה של פירמוט שאינה בריאה למחשב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|