פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה התחברות לשירות בזק נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.05 הזמנתי חיבור קו בזק לביתי במטרה להתחבר לשירותי אינטרנט בזק לאחר התנתקות מכבלים , בהזמנה שאושרה על ידי בזק נאמר לי שתוך 14 יום ממועד ההזמנה אוכל ליהנות מקו טלפון + אינטרנט 1.5 מהירות , הקו חובר בתאריך 01.01.06 וכשרציתי לגלוש באינטרנט לא הצלחתי ונאמר לי על ידי בזק שיש בעיות תשתיות וזה יקח זמן , יש לציין שחוברתי בסוף אחרי ארבעה שבועות מיום ההזמנה אחרי אין סוף טלפוני ומכתב תלונה ( חריגה שבועיים מהחוזה ) וכפיצוי נאמר חודש חינם.
לסיכום בזק אכזבו אותי בגדול ומאחר ולא נתנו שירות טוב ולא עמדו בהתחייבות איני מרוצה מהפיצוי ומבקש פיצוי הולם .
פיצוי הולם בגין שירות לקוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אנחנו מצטערים על העוגמה שנגרמה לך.
במקרה שלך, היתה דרושה הרחבה של רשת האינטרנט (שהיא אינה אינה חלק מקו הטלפון, אלא באה בנפרד).
עם סיום העבודות חוברת לרשת האיננטרנט
תגובה:
גם הלקוח, אומר בתלונתו כי קיבל פיצוי עבור זמן ההמתנה הממושך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה