פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בקווים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כשבוע לפני ראש השנה (בסביבות ה 20.9.11) ביצענו העברת הקווים מהוט לבזק, דאגתי שרק אחרי שהכל יסתיים מבחינת התקנת הקווים ע"י בזק, יתבצע הניוד של הקווים וכמו שנאמר לי שאני עשוי להיות כחצי שעה מקסימום ללא קווים.
הקווים החלו לעבוד כשעה ואז שלושת הקווים נפלו. כחנות פרחים ועוד לפני ראש השנה הדבר היה שווה ללסגור לי את העסק, ביקשתי שיגיעו במידי לסדר הכל ונאמר לי שטכנאי יגיע בהקדם, והקדם בבזק אומר עד 48 שעות !!! לאחר 48 שעות לא הגיע טכנאי ושהתקשרתי שוב ידעו רק להתנצל ולומר לי שהוא לא יכל להגיע ושישלחו טכנאי אחר ושוב תוך 48 שעות. התקשרתי פעמים רבות וביקשתי לדבר עם מנהל וניתקלתי באטימות מושלמת, נאמר לי שמנהל יחזור אלי תוך שעתיים וזה לא קרה עד היום למרות שדרשתי זאת לא מעט פעמים. לבסוף הקווים הסתדרו רק לאחר כ-5 ימים בהם הייתי ללא קווים וללא אינטרנט.
הנזק שניגרם לי היה גדול, שלחתי את תלונותי גם דרך האתר של בזק למנכ"ל וביקשתי תשובות לפני הגשת תביעה נגדם וחוץ מפעם אחת מתוך 3 חזר אלי נציג מההנהלה שאמר שהוא באמת שם לב לכשלים רבים מצידם והוא יבדוק זאת יותר לעומק ויחזור אלי. עד היום לא קבלתי שום תשובה.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה