פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אינטרנט מיום שישי שעבר ואין מענה בבזק (בתמיכה) כבר 3 ימים נושא התלונה:
לזרוביץ׳ דני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אין אינטרנט מיום שישי שעבר ואין מענה בבזק (בתמיכה) כבר 3 ימים. ביום שישי שעבר האינטרנט התחיל להיות מאוד איטי ובשבת כבר לא יכלתי לגלוש יותר. ביום ראשון כבר לא הייתה לי גישה לאינטרנט ואז החלו הנסיונות שלי לתפוס את בזק חיכיתי כל יום בממוצע 70 דקות על הקו כשאני מנסה פעמיים גם בבוקר וגם בערב לתפוס אותם ואין עונה השארתי פרטים
מספר פעמים במענה הקולי ואף אחד לא חזר אלי עד היום (23/11/11) מחר אני אנסה שוב כנראה לשווא להתקשר למחלקת תמיכה וכשאני לא אצליח אני אתקשר כבר למחלקה שמטפלת בניתוקים כי מים הגיעו עד נפש ואפילו אם מהירות הגלישה הייתה טיפה יותר איטית בהוט הם יודעים לענות שם מהר ולהתייחס אלייך לא משנה אם טוב יותר או פחות מבבזק העיקר שמתייחסים ועונים לטלפון (שזה אגב לא המצב אם מתקשרים למחלקת מכירות בבזק) בהוט אין איטיות כל סוף שבוע כי יש עומס על הקו.

זו ההתנסות הכי גרועה שהייתה לי עם חברת תקשורת ואבקש התייחסות לפני שאני מתנתק רק על מנת שאני אדע כלקוח שניסיתם לעשות מאמץ לפני שאני עושה צעד שהוא לא חכם כלכלית (כי הוט דומה במחיריה) אבל מסתבר נכון שירותית. 
תיקון האינטרנט במהירות האפשרית + פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה