פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזוויע ואוזלת יד במתן שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון יצרנו קשר עם חברת בזק בעקבות תקלה בקו הטלפון ובאינטרנט. התברר כי התקלה מחוץ לדירה והובטח כי תטופל ביום שני בבוקר עד יום שלישי. ביום שלישי, לאחר שדבר לא נעשה, יצרנו קשר אנחנו לאחר שבזק לא טרחו ליידע אותנו ונודע לנו כי התקלה כן בתוך הבית וכי יש לתאם טכנאי. הובטח שיצרו איתנו קשר ביום רביעי בבוקר עד השעה 11:00 לתיאום טכנאי לאותו יום. ביום חמישי, לאחר שלא יצרו קשר ולא עדכנו אותנו, יצרנו שוב אנחנו קשר עם המוקד (כל יצירת קשר כזו כרוכה בלפחות חצי שעה המתנה ועוד זמן מבוזבז רב לבירורים והעברות בין מחלקות שונות) והבהרנו שאנחנו חייבים את האינטרנט לסוף השבוע וכי לא מקובל עלינו הסחבת והטרטורים הללו, אוזלת היד המזעזעת והשירות המחורבן של החברה. לאחר שלא הצליחו לתאם לנו טכנאי ביקשנו שינתקו אותנו ואז העבירו אותנו לשימור לקוחות, שם הנציגה הודיעה לנו ביום חמישי שביום שישי למחרת, לאחר שיחה עם אחראי האיזור, יגיע טכנאי בשעות 12:00-14:00. ביום שישי, לקראת 14:00 יצרנו קשר כדי ללמוד כי הטכנאי לא יגיע ורק ביום ראשון יהיה אפשרי לקבל שירות. התעקשנו לדבר עם אחראי משמרת ותוך כדי שיחה הנציגה פשוט ניתקה אותנו והלכה לה לביתה לסופ"ש.
חברה פשוט מזעזעת, שירות מתחת לכל ביקורת, ברחנו מחברה אחרת עם שירות רע כדי להבין שתמיד אפשר לשאוף ליותר גרוע.

היום ביקשנו ניתוק סופי ופיצוי לפי חוק טכנאים, לאחר שישבנו ביום שישי שעתיים ופספסנו לימודים רק בשביל זה, מאחר ונושא האינטרנט היה מאוד קריטי לסופ"ש (עבודה).

נראה כמה קשה יהיה להתנתק מהחברה המזוויעה הזו.
שירות מזזויע ואי מתן שירות במשך שבוע סוג הנזק :
ניתוק ופיצוי על פי חוק הטכנאים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה