פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מס 68890 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמנם לאחר שכתבתי את תלונתי דרך האתר שלכם, התקשר אלי נציג בכיר אבל דברים לא השתנו כלל.
למרות הבטחתו שהוא ידאג אישית ששוב יהיה אצלי טכנאי - גם בביתי וגם בחוץ על מנת להחליף את התשתית, בפועל כמעט לא נעשה דבר.
אני זאת שהמשכתי לרדוף אחריהם, טכנאי לסדר את התשתית לא היה(!!)
והבעיה עדיין נמשכת.
הנציג הבכיר - רענן - לא עמד בהטחתו, הוא לא עוקב ושום דבר לא השתנה.
הלזול המשווע והיחס הכל כך גרוע ללקוח ממשיך!
הוא אגב גם הבטיח לי זיכורי כספי וטען שאני בהחלט זכאית לו, אבל קודם חשוב לו שהעניין יסודר.
אבל לצעריאלה רק דיבורים. העניין לא טופל, הוא לא עוקב כלל, וכמובן שלא קיבלתי שום זיכוי כספי.
הגיע הזמן שמישהו שם יתעורר ויתן שרות בעד הכסף שבזק מקבלת

כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה