פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירותי תקשורת (קו טלפון ותשתית אינטרנט) למעלה מחודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בהמשך לפניותיי מס' 70057+ 69341, קיבלתי את תגובת חברת "בזק" לעניין.
נכון להיום, שירותי התקשורת שהנני מנוי עליהם בחברת בזק (קו טלפון ותשתית אינטרנט) אינם עובדים באופן רציף ותקין. באם לדייק - נכון לדקה זו הנני מושבת לחלוטין מקו טלפון ואינטרנט. לפני מס' דקות פניתי שוב לשירות הטכנאים במס' 166 ושוב הקריאו לי את התקנון היבש, האומר שטכנאי יכול להגיע לתקן התקלה רק בעוד יומיים, זאת למרות שהסברתי לטכנאי הטלפוני את העובדה שלמעלה מחודש אני סובל מהתנתקויות נשנות וחוזרות והעניין לא סובל דיחוי.
ציפיתי מחברת "מותג" שמתפארת בשירות ה"מצויין" כמו חברת התקשורת בזק לתת אוזן קשבת, לעזוב בצד את ה"חוקים היבשים", לפעול בצורה אנושית ולסייע ללקוח אשר ניתן לראות במערכות שפנה אין ספור פעמיים וכל זאת ע"מ לקבל שירות אלמנטרי עליו משלם כל חודש. הטכנאי טען שישאיר את הנייד שלי ושמחר יתקשרו אליי, אולם סבור כי לא ניתן להקדים את הגעת הטכנאי.
הסברתי לטכנאי שמרבית התקלות מתחילות כאשר מזג האוויר סוער.
האם שירותי בזק תלויי מזג אוויר ???
האם אני כלקוח (ותיק) אמור לסבול משירות לקוחות אטום ללא קבלת אוזן קשבת, בייחוד במקרה מיוחד כאשר למעלה מחודש לקוח סובל מתקלה מתמשכת?
במכתב התגובה של נציגת בזק נכתב כי החברה מצטערת על עוגמת הנפש שנגרמה לי והוחלט להעניק לי חודשיים חינם.
האם תשלום בגין חודשיים שירות אמורים לכסות על כל ימי העבודה שהפסדתי בזמן פניותיי לשירות הלקוחות/הטכנאים של החברה? על הזמן ששרפתי בזמן שחיכיתי לטכנאי החברה בבית או על עלות השיחות מהנייד למוקד הטכנאים?
אני קורא אליכם - חברי אתר תלונה ומבקש בכל לשון של בקשה אנא סייעו לי בנדון !!!
תודה רבה !!!
כספי סוג הנזק :
פתרון מיידי של התקלה + פיצוי בגין עוגמת הנפש, בזבוז כסף וזמן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה