פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פרסום ששונה בעלות מופקעת עם קנסות יציאה מופקעים ללא ידוע הלקוח ותוך טישטוש מידע. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי השנה החלו להגיע חשבונות בסכומים של מאות שקלים הגדלים והולכים על מסלול פרסום שהיה אמור לעלות כ-150 ש"ח. בבירור עם נציגת שירות (לאחר זמן המתנה ממושך ומתיש כרגיל) טענה נציגה כי ידעו אותנו בנושא עלות השדרוג ועלות קנסות יציאה. הבהרתי לה וברצוני להבהיר כי לא היינו מסכימים לעלות כה גבוהה ובוודאי לא לקנסות יציאה של 900 ש""ח או משהו דומה לזה. בחשבון האחרון כבר שילמנו 675 ש"ח ובסה"כ 3240 ש"ח מיותרים ומבוזבזים, כאשר החשבון הרגיל שלנו הוא כ-100 ש"ח לחודש. שלא לדבר על כך שהפרסום לא הניב כול תוצאות, שלא כמו פרסומים אחרים שהיו לנו בעבר.!
בדרישתינו לניתוק מיידי טענה הנציגה כי עלינו לשלם 900 ש"ח ואולי בחודש הבא יפחיתו הקנס לחצי! כול דרישותינו לשמוע את ההקלטה של ה"עידכון" נענו בטענה שזה יקח הרבה זמן, לפחות כמה ימים...וסירוב להעביר את השיחה למנהל.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי של שירות "החשיפה" וזיכוי על ההוצאות המופקעות שנגרמו לנו. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה