פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בהמשך לפנייה מס' 70243 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייה מנציג בזק בשילוב נציג בזק בינלאומי בתאריך ה15 לדצמבר, הובטח לי תשלום חבילה כולל של 114 ש"ח. שוב וידאתי עשרות פעמים שאכן התשלום לשני הגורמים (בזק ובזק בינלאומי) לא יעלה על 114 לחודש. נאמר לי שכן, שוב! והובטח לי זיכוי על כל החודשים, חמישה במספר על חיוב לא מוצדק.
לכן בישקתי להסיר את תלונתי הקודמת. גם נשלח לי מייל האם שירתו אותי לשביעות רצוני. ובכן, החיוב המופיע לי כרגע הוא אותו החיוב! 40 שקלים לבזק בינלאומי לאחר שהובטח לי שהמחיר ירד ל29 שח, ו111 שח מבזק לאחר שהובטח לי שהמחיר ירד לשתי החברות יחד 114 בטוטאל. אני דורשת שינוי ופיצוי מיידי לכרטיס האשראי על החודש והחודשים שקדמו לו. כמו כן, אני דורשת פיצוי על כך ששוב! לאחר התלונה והשיחות בהן הובטח לי השינוי, אני צריכה להשקיע מזמני ולהתלונן בשלישית. זוהי גנבה והונאה לאור יום!
כספי סוג הנזק :
שינוי החיוב באופן מיידי למה שהובטח לי. פיצוי על חמשת החודשים האחרונים. פיצוי על פנייה שלישי מצידי ומידע כוזב פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה