פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
מוטולה טליה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 05.09.11 יצרתי קשר עם החברה בבקשה לבצע עיסקת פרסום ובניית אתר אינטרנט לעסק בתחום המזון ואירועים לאחר שנציגת החברה העבירה אליי דוגמאות לאתר אינטרנט והבטחה כי האתר יעלה לפני ראש השנה (תקופה מאוד קריטית לתחום הפעילות שלי) ההצעה הייתה 99 ש"ח לאתר ובנוסף עד 100 ש"ח ע"פ הקלקות .הוחלט לבצע הסכם התקשרות.
ב - 27.09.11 התקבלה סקיצה ראשונית לאתר שנבנה עבורי ובמקביל החל החיוב.
ב - 08.11.11 לאחר שיחות רבות עם שירות הלקוחות קיבלתי לראשונה פניה לעדכון שינויים באתר
ב - 14.11.11 שלחתי פקס למחלקת פניות הציבור בבזק (למס' 1800222110) בדרישה לבטל את ההסכם לאלתר וזאת לאחר שיחה עם מנהל בשירות שאישר לי זיכוי על החיובים עד מועד זה ובמקביל ביקש שנשלח מכתב לפניות הציבור בכדי לבטל את העיסקה.
בפועל עדיין לא קיבלתי שום זיכוי אלה רק חיובים חדשים ואף נציד ממחלקת פניות הציבור לא חזר אליי
לאחר מספר פניות חוזרות ונישנות לשרות לקוחות שבהם מובטח לי כי מנהל יחזור עליי

ב – 01.01.12 התחילה תופעה דוחה שבה אני מבקשת מנהל ומקבלת ניתוק לשיחה



חשוב לציין כי עד היום כבר 4 חודשים לא אישרתי את האתר ועדיין ממשיכה להיות מחוייבת.
לאחר מספר רב של פניות למוקד השירות מכתב למחלקת תלונות הציבור בבזק בבקשה לבטל את הסכם ההתקשרות ולזכותי בהתאם וניתוקי שיחות ע"י נציגי השירות לאחר בקשתי לשוחח עם מנהל

מה עוד עליי לעשות כדי להתנתק מחברה שלא מכבדת את לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
ביטול הסכם התקשרות לאלתר וזיכוי על חיובים שניגבו בפועל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה