פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
BPHONE נושא התלונה:
דולה מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ביקשתי להצטרף לשירות ה-BPHONE. נציגי השירות הודיעו לי כי צורפתי לשירות וכי הוא לא כרוך בתשלום.
היום פניתי לשירות הלקוחות עקב דרישת תשלום גבוהה מהרגיל. לתדהמתי אמרה לי נציגת השירות כי אני מחויב על קו נוסף מזה כשנה!
החשבונית הנשלחת לי במייל משובשת ומעולם לא ראיתי את החיוב הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על שירות שלא ביקשתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה