פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע!!!פגיעה בפרנסה נושא התלונה:
אברגל ירון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי יעקב
אני בעל תשתית של חברת בזק,מאד חדש שבוע שעבר התקינו לי את התשתית ואת המודם.
רוב עבודתי היא בשעות הערב דרך האינטרנט זו פרנסתי,
הערב בשעה 8 התחלתי לחוות ניתוקים התקשרתי כמו לקוח טוב לתמיכה של חברת בזק (אגב בגלל שיש לי ראוטר הטכנאי החביב היה אמור להביא לי כבל רשת שלא קיבלתי)
דיברתי עם בחור שאמר לי שתמיכה כזאת ללא כבל רשת עולה כסף אמרתי לו שזו לא אשמתי שאין לי כבל סך הכל לא קיבלתי,ניסה לעזור לי ואמר שזה צריך לעבוד,ניתקנו את הטלפון ואז שוב חוזרים הניתוקים שוב מתקשר
פה היה בחור גם רציני שניסה לעזור ועשה משהו עם הגדרות חשמל של המחשב, לאחר שסיימנו את השיחה האינטרנט בכלל לא עבד
שוב התקשרתי,מיותר לציין שכל שיחה זה בערך חצי שעה
ענה בחור שלא ניסה לעזור יותר מידי ואמר שבגלל שיש לי ראוטר ואני לא משלם על תמיכה לא יכול לעזור אז הסברתי בצורה יפה ידידי אני באמת מבין ואני אלך לקנות אבל פשוט לא קיבלתי היה פשוט ראש בקיר ואפילו לא ניסה
ביקשתי לדבר עם אחראי וענה לי בחור חצוף בשם ערן מצוות בכירים אור ממוקד חיפה ואמר לי בצורה מזלזלת אני רואה שאין לך כבל רשת לכן עד שלא יהיה לא תוכל לקבל שירות
אבל אני אומר לו תשמע לא קיבלתי אין בעיה אני אקנה למרות שלא קיבלתי רק תדאג שיהיה לי אינטרנט!!! זה הפרנסה שלי
אז תלך תקנה כבל זה 4 שקלים למטר אין חנויות פתוחות 10 וחצי בלילה
לא אי אפשר
ואני שואל אותכם ככה אתם רוצים שלקוח חדש ירגיש????
בושה לא זילזלו באינטילגנציה שלי ככה המון זמן תיתביישו!!!!

מספר הטלפון שעליו רשום המנוי זה 089368791
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על אבדן שעות פרנסה!!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה