פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה שירות והימנעות מטיפול בתקלה נושא התלונה:
שמולביץ יובל שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בוצע שידרוג לאינטרנט למהירות 15 מגה. בפועל הגלישה במקסימום היתה ב-11 ובמינימום 4 לאחר אין סוף פניות לבזק היגיע טכנאי שבדק במשך 4 שעות את כל מה שניתן וקבע שהבעייה בתשתית של בזק . ועזב בהבטחה שהנושא יטופל אך גם לאחר חודש דבר לא טופל ובשיחה עם מוקד השירות .הם ממשיכים במריחות ותעשה כך ואחר כך תעשה כך וכל זאת בטענה שהם בודקים ובינתיים הבעיה לא מטופלת גם לאחר שעות בטלפון עם המוקד שממשיך לבדוק אך במקביל בזק מחייב על 15 מגה .פשוט ביזיון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי , זמן סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה