פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה לערך שדרגתי את מהירות הגלישה הן בבזק והן בבזק בינלאומי למהירות 5MB בביתה של אימי. מאז ועד היום מהירות הגלישה לא תואמת את השידרוג הנ"ל ואף לא מגיעה ל-2MB.
נכון להיום, שירותי התקשורת שאימי מנויה עליהם בחברת בזק (קו טלפון ותשתית אינטרנט) אינם עובדים באופן רציף ותקין. בתאריך 18.01.12 בשעות הערב נציג בזק (166) חזר אליי טלפונית לאחר שהשארתי פנייה באינטרנט וביקש ממני לבצע איתו מס' בדיקות לאיתור התקלה. הסברתי לנציג כי אני לא נמצאת ליד המחשב ואף ציינתי בפניו כי אני לא מעוניינת לבצע מולו את הבדיקה מהסיבה הפשוטה כי בשנה האחרונה דיברתי עם מס' נציגים שהחזיקו אותי על הקו בין חצי שעה לשעה ואף יותר (לא כולל זמן המתנה לקבלת נציג) בנסיונות חוזרים לאתר את הבעיה ללא הצלחה!!! שלחו אליי טכנאי הביתה - וגם הוא לא הצליח לאתר את התקלה, שלחו אותי להחליף את הראוטר - וגם לאחר החלפתו לא נפתרה הבעיה.
השיחה האחרונה עם הנציג היתה פשוט לא נעימה, בלשון המעטה, לא הרגשתי שאנו מקבלים שרות הגון בתמורה לכסף שאימי משלמת כל חודש בחודשו, וכשביקשתי שישלח שוב טכנאי (לאחר שהאחרון אמר שהבעיה בראוטר) הסביר לי את התקנון היבש, האומר שטכנאי יכול להגיע לתקן התקלה רק לאחר בדיקה טל' מול נציג ושאם אני מסרבת לבצע איתו את הבדיקה, ואכן טכנאי יגיע אליי הביתה והבעיה תהיה במחשב האישי ולא בראוטר אצטרך לשלם 180 ש"ח על הביקור!!!
זאת למרות שהסברתי לנציג הטלפוני את העובדה שבפעם האחרונה שהגיע טכנאי, ביקשתי מטכנאי המחשבים שלי שיהיה נוכח בעת הבדיקה ושניהם הגיעו למסקנה (לאחר בדיקה ב3 מחשבים שונים) שהבעיה אכן בראוטר ושהוא לא תואם את מע' ההפעלה שמותקנת על המחשב.
ציפיתי מחברת שכ"כ שמתפארת בשירות ה"מצויין" שלה כמו חברת התקשורת "בזק" לתת אוזן קשבת, לעזוב בצד את ה"חוקים היבשים", לפעול בצורה אנושית ולסייע ללקוח אשר ניתן לראות במערכות שפנה אין ספור פעמיים וכל זאת ע"מ לקבל שירות אלמנטרי עליו משלם כל חודש. הנציג לא טרח אפילו לנסות להבין את הצד שלי ורק הטיח בפניי את הנהלים של החברה ושהאופציות שעומדות בפניי הן או לבצע איתו שוב את הבדיקה או לקבל טכנאי שייתכן ובסופו של יום אף נצטרך לשלם על הביקור.
יש לציין כי ברשותי מנוי נוסף על שמי בחברת "בזק" משנת 2005 ואף פעם לא נתקלתי בשרות כ"כ לקוי מבזה ואף מייאש.
האם אני כלקוחה (ותיקה) אמורה לסבול משירות לקוחות אטום ללא קבלת אוזן קשבת, בייחוד במקרה כאשר מעל לחצי שנה לא מצליחים למצוא פתרון הולם ומהיר לתקלה?
ומה עם כל הזמן ששרפתי בזמן שחיכיתי לטכנאי החברה בבית או על עלות השיחות מהנייד למוקד נציגי "שרות" הלקוחות?

אני פונה אליכם - חברי אתר תלונה, ומבקשת בכל לשון של בקשה את עזרתכם בנדון !!!
בתודה מראש !!!

קו הטלפון הינו 035376328 - לא לפרסום!!!
עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :
פתרון מיידי של התקלה + פיצוי הולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה