|
|
|
|
|
|
אי הגעה לתיקון לאשה קשישה סיעודית |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
למעלה משבוע ימים אימי בת 80 סיעודית ונכה ללא טלפון בבית למרות שיחות רבות שנעשו עם ניצגים , טכנאים ואנשי שירתו לא הגיחעו לתקן את הבעיה . הלחצן מצוקה של אימי יושב על הקו ללא כל מחויבות לאנשים נזקקים שוב ושוב אני מקבלת תשובות מטופשות ותירוצים עלובים למנה לא היגיע טכנאי לאתר ולקתן את הבעיה. אמי למעלה מ 40 שנה משתמשת בקו בזק וזה היחס והשירות שמגיעםי לה . ממליצה להתנתק עוד היום אני פשוט המומה מהיחס המזלזל ומחוסר המענה !!1
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|