פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות דחוף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת שיפוץ בדירה שרכשתי נתגלה כבל מרכזי של בזק (כבל שחור) המשרת את כלל הבניין. מכיוון שע"פ חוק אסור להזיז את הכבל לבד, פניתי אל חברת בזק על מנת שיזיזו את הכבל בדחיפות. הסברתי כי כל יום עיכוב גורם לי נזקים בלתי הפיכים, ומונע ממני להשלים את שיפוץ הדירה במועד.
למרות פניותיי הרבות (מס' פעמים ביום) רק לאחר כשבוע נמסר לי כי הטיפול כרוך בתשלום של כ-1,700 ש"ח וחמור מכך היום (כשבוע וחצי לאחר פנייתי הראשונה) נמסר לי כי משך זמן הטיפול הינו חודש - חודש וחצי. עד היום לא קיבלתי, למרות בקשותיי פירוט של העבודה שתבוצע בפועל על מנת להבין מדוע נדרש סכום מופרז לצורך הזזת הכבל בכחצי מטר, וכן כדי שאוכל להקטין את הנזק הנגרם לי ע"י צמצום השטח שבו לא ניתן לבצע את השיפוצים. כמו כן, למיטב הבנתי התקנת הכבל בתוך הדירה היתה מלכתחילה בלתי חוקית.
אודה לקבלת עזרתכם הדחופה.
כספי סוג הנזק :
הכי חשוב - הזזת הכבל עוד השבוע, וכן ביטול או לפחות הפחתת הסכום הנדרש לתשלום פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה