פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקו הטלפון והאינטרנט נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך- 04/02/2012 נתקלתי במצב שאני ללא קו אינטרנט וללא קו טלפון, בתאריך ה-06/02/0212 התקשרנו למוקד שירות הטלפוני ונאמר שתוך 48 שעות יגיע טכנאי.
בתאריך- 08/02/2012 כעבור 48 שעות התקשרתי שוב לבזק לברר מה קורה, נאמר לי שהיה טכנאי ביום הקודם אך כיוון שהבניין בשיפוצים לא יכול לעבוד(למרות שנמסר לבזק אין ספור פעמים שהבניין בשיפוץ). כך סגרו את הפנייה, בתאריך- 10/02/2012 יום שישי הייתי בשיחת טלפון מול בזק מעל שעה וחצי ונאמר לי שהטכנאי הגיע אך לא יכול לעבוד כיוון שהבניין בשיפוץ?(נאמר לבזק אין ספור פעמים). בתאריך- 12/02/2012 חייגתי שוב לבזק נאמר לי שצריך להגיע לי טכנאי בתאריך- 13/02/2012 הגיע טכנאי( שלישי במספר) ואמר שלא יכול לטפל כיוון שזה מצריך התערבות של מחלקת תשתיות. דיברתי עם אין ספור נציגים-שירה, גדי, סאשה,יוני, ורוניק, שי ועוד "טובים" ורבים. נכום לתאריך- 14/02/2012 שבוע וקצת אני עדיין ללא קו טלפון וללא אינטרנט ובזק עונים בתשובה הפשוטה" רוצים לעזור אך לצערי זה לא ביכולת שלי".

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה