פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לבזקבינלאומי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התחברתי לשרותי בזקבינלאומי.
הבטיחו לי חבילה אטרקטיבית לצורך השתייכות לחב' ואני לתומי האמנתי שמה שהם הבטיחו - אכן קויים.
לפני כחודש קיבלתי חיוב של כ -400 ש"ח בגין 3 או 4 שיחות בינלאומיות!
שוחחתי עם נציגת חב' בזקבינלאומי והנ"ל אמר לי שהחבילה שאני נמצאת בה לא כוללת את מדינות המזרח. היסברתי לנציגה כי ברגע שהתחברתי למסלול אף אחד לא טרח להגיד לי שמדובר בארצות מסויימות.
הנציגה אמרה לי שהיא תעביר את התלונה הלאה ויצרו איתי קשר.
עד היום אף אחד לא פנה אליי.
התקשרתי היום שוב לבזקבינלאומי והיסבירה לי נציגה אחרת שמעולם לא השתייכתי למסלול מסויים, וכי אני משלמת מחיר מלא בגין השיחות לחו"ל!!!
כמו כן, היא הסבירה לי שנציב פניות של חב' בזקבינלאומי בדק את תלונתי הקודמת וטען כי אין בסיס לתלונה - מעולם לא ביקשתי להשתייך למסלול אטרקטיבי.
ברצוני לציין כי מאז שהתחברתי לבזק ובזק בינלאומי כמעט בכל חשבון טלפון שקיבלתי היו טעויות בחיובים, אי הבנות אשר גרמו לביזבוז זמן יקר של שיחות טלפון מייגעות.
כספי סוג הנזק :
הנני דורשת החזר רטרואקטיבי בגין השיחות לחו"ל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לפנות לבזק בינלאומי תגובה:
לפנות לבזק בינלאומי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה