פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב מלפני חצי שנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי בדואר בתאריך 16.2.2006 מכתב מבזק (רק חצי כתובת היתה מודפסת ומצאתי את המכתב בתיבה של שכן) שבו מופיע סעיף חיובים שונים על סך של כמעט 50 ש"ח מחודש אוגוסט 2005 שתאריך לתשלום 23.2.2006.
בטלפון בירור לבזק לא ידעו על מה מדובר והבטיחו לי שיחזרו עלי.
כמובן שלא חזרו ובטלפון נוסף שחקרתי את הבחור שענה לי מסתבר ששום דבר לא רשום על המחשב ולכן לא חזרו אלי (שרות מעולה כבר צינתי).
נציג שרות הלקוחות הזה היה יותר יעיל ולקח לו מעל חצי שעה להבין על מה החיוב (בזק לא טרחו לכתוב על מה החיוב אלא צינו "חיובים שונים). בסופו של דבר התברר שזה חשבון על אינטרנט מלפני חצי שנה שהם שכחו לחייב.
השאלות הם כדלקמן:
1. מאוד הגיוני לשלוח מכתב באיחור של חצי שנה מבלי להסביר על מה התשלום ?
2. מדוע "שיחת התלונה" לא הוזנה במחשב ?
3. מדוע בכל המכתבים של תשלום לאינטרנט מופיעים 3 שורות על החיובים לאינטרנט ואילו במכתב זה לא הופיע אף לא שורה אחת ?
4. מדוע בכול החשבונות הקודמים מופיע לי שורה שאומרת שאין לי חובות קודמים ?
5. למה למרות המערכת הממוחשבת של בזק נאלצתי לעבור עם הנציג במשך שלוש רבעי השעה על כול החשבונות מהשנה האחרונה עד שהנציג הבין מה החיוב?

כמובן שבמהלך השיחה הנציג ניסה למכור לי חבילות הטבה ושיחות מזוהות.
לא הסכמתי לשלם את החוב עד שאני אקבל מכתב פירוט חדש. כמובן שעדין לא קיבלתי למרות שתאריך האחרון לתשלום קרוב מאוד.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נבדקו תלונות הלקוח ובעקבותיהם תגובה:
נשלח חשבון טלפון עם מועד חדש לתשלום וכן הושארה הודעה במשיבון כולל מספר טלפון במידה וקיימת בעיה נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה