פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד קו טלפון + חיבור אינטרנט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי קו טלפון של בזק וביקשתי לנייד אותו לבזק בינלאומי + שדרוג קו האיננטרנט מ-1.5M ל 20M .
ב 02/04 הגיע טכנאי של בזק בינלאומי לביצוע ההתקנות וכשסיים הבטיח שתוך 4 שעות יופעל הקו טלפון .עד נכון להיום 04/04 01:00 בלילה אין לי לא קו טלפון ולא אינטרנט.
במהלך היום ביצעתי כ 4 שעות שיחה מול נציגי בזק ובזק בינלאומי שבדקו מדוע לא בוצע הניוד ולמה אין אינטרנט, והבטיחו בסוף שהכול טופל ורק נשאר להגדיר שם משתמש וסיסמה גשאגיע הביתה.
היום בערב ביצעתי שיחות טלפון משעה 21:00 עד 00:00 מול נציגי בזק בינלאומי - מרינה ובזק שבדקו שוב ושוב ללא התקדמות .מרינה טוענת שהמודם של בזק אינו תקין .
לבסוף הציעה מרינה פתרון זמני להוריד למהירות 15M ולהשתמש רק ב-PrivateBox באופן זמני עד שבזק יפתרו את הבעיה .
היא העלתה את נציג בזק בשם עזאם שטוען שאני לא בעל הקו ולכן אינו מוכן לטפל בי . לא הועילו כל ההסברים שלי שאני לקוח של בזק כבר 20 שנה , והיום דיברו איתי כל נציגי בזק עם זיהוי של ת.ז שלי .

הבהרתי לכולם שאני גר בגן יבנה באזור רגיש לפגיעות טילים ואזעקות , יש לי ילדים קטנים בחופשה בבית ואני ללא קו טלפון כבר יומיים .
פגיעה בבטחון משפחתי סוג הנזק :
שיגיעו טכנאים של בזק ובזק בינלאומי לביתי ולא יצאו עד שהטלפון והאינטרנט יעבוד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה