פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות נשנות לתקן קו ובמשך 4 ימים הטכנאי לא מדיע למרות הבטחה לכל יום מן הימים, וגם אי מענה בשעות הפעילות הרגילות!w נושא התלונה:
עבדאלחי עלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון דיווחתי על תקלה בקו בזק. הנציג "הנחמד" הבטיח שהיום, מחר ולכל היותר מחרתיים (יום שלישי 03.04.12) מגיעים לתקן. לקראת סוף יום שלישי אני מתקשר למוקד 166 לברר ולהפתעתי הטכנאי אומר "שיעשה את כל המאמצים להגיע". כמובן "מירב המאמצים" פירושו "לא מגיע היום ואל תציק לי!" וזה מה שהיה באמת. יום למחרת אותו סיפור. "הטכנאי עושה את כל המאמצים להגיע אליך מוקדם".. ומה קרה? נחשתם נכון! לא מגיע, ולקראת השעה 6 אני מדבר עם המוקד ומתחנן להם שלא ימרחו אותי שוב כי היה לנו ישיבה חשובה בשעה 13:00במרפאה (שלא היה בה קו אינטרנט וגם טלפון) ביום חמישי (היום) ושחייבים את קו האינטרנט. הנציגה "הנחמדה" מודיעה לי שעושה עוד קריאה להיום ליתר בטחון והבטיחה עד שעה 10 שהקו יהיה מתוקן. אני כותב לכם את המילים כשהשעה היא 17:50 ואף טכנאי לא טרח להגיע ואפילו לא להודיע. יתרה מזאת המוקד הטכני הפסיק לענות למרות שאני מתקשר בשעות הפעילות (ברגע זה יותר מ- 45 דקות בהמתנה ואין שום מענה)
נגרם לי נזק תדמיתי במרפאה וגם המון עוגמת נפש וכעס רב על הזלזול והטרטור במשך מספר ימים.
אשמח שמישהו ירים את הכפפה להעניש את החבורה הרשלנית הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסרת המחדל, טיפול בתקלה, תלונה למשרד התקשורת, הענשת האחראים ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה