פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא הוגנת!< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה שנים אני מחויב בכל חשבונות הטלפון שלי עד טלפון מדגם "זמיר", שמעולם לא קניתי.

הם גובים כל חודש 4 ש"ח... כך שלא שמתי לב לזה עד היום.

כאשר התקשרתי לברר, הם אמרו שנוצרה טעות והפסיקו לחייב אותי.

מה שהם לא עשו זה להחזיר לי את הכסף שנגבה! הם טוענים שמכיוון שלא בדקתי את זה באותו החודש, הם לא מחוייבים להחזיר לי כסף!

זה פשוט רמאות לשמה! ושמעתי על עוד מספר אנשים שרומו על ידי בזק וחוייבו על טלפון מדגם "זמיר".

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בכל חשבון טלפון, מופיע בצורה מסודרת בפרוט החיוב החיוב על מכשיר זמיר כך שהלקוח לא יכול להסתתר מאחורי הטענה לא ידעתי.
בזק מחוייבת לתת שירות ללא תשלום לכל הלקוחות המחזיקים מכשירי טלפון מסוג זמיר המשלמים 4 ש"ח לחודש ואכן כך היא עושה.

בשנת 2003 בזק פרסמה מודעות וכן הודעה בחשבון הטלפון שכל לקוח שרוצה להפסיק את התשלום, יפנה ל - 199 ובהודעה לנציגי השירות יפסיקו את הגביה
תגובה:
כמו שאנחנו מציעים כל הזמן, בזק מקפידה לציין את כל החיובים בצורה מסודרת ובולטת כל מה שצריך לעשות זה להקדיש מספר שניות בלבד ולעבור על החשבון כדי לבדוק.
נציגי השירות ב - 199 מוכנים לענות ולעזור ולהסביר כל חיוב בלתי מובן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה