שבועיים של תירתורים,וחוסר מקצועיות מוחלט בבזק |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בבזק נאמר שיש לי חוב של 119 שקלים.לאחר שבועיים ש אני מדבר איתם לגבי תשלום (אין לי כרטיס אשראי),הם אמרו שישלחו ספח.ספח לא נשלח,נאמר ללכת לנקודת שירות,שם הבטיחו לי ש אני יוכל לשלם.כשהגעתי לנקודת שירות בנצרת עילית,הביאו לי ספח על סך למעל 300 שקלים.לפי מה שנציגי שירות לקוחות אמרו ש חוב שלא יעלה על 119 ש'ח .החוב עלה ל 300 + ,וההסבר היה שזה על מכשירים וקו(שלא הייתי מחויב אליהם בכלל).נוסף על כך בחברת 012 אני נחשב לקוח בנדל(תשתית +ספק) אז אני לא מבין למה גבו לי את התשלום מלכתחילה.כרגע האינרטנט שלי חסום בגלל חוב,ואין לי שום דרך להתמודד איתם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיורידו לי את המחיר,ואם צריכים יקחו את המכשירים שלהם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|