פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי התקשרות - חיוב מלא בגין שיחות לחו"ל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התחברתי לשירותי בזק בינלאומי - לאחר שהובטח לי מסלול אטרקטיבי במיוחד (הנקרא: מסלול 15 דק').
לפני חודשיים קיבלתי חשבונית אשר בה חויבתי בגין 4 שיחות - כ - 400 ש"ח.
פניתי למוקד שירות לקוחות והסבירו לי שהמסלול בו הנני נמצאת לא כולל שיחות למזרח. הסברתי לנציגה שבעת התחברותי לא נאמר לי שמדובר ביעדים מסויימים.
הנציגה טענה שהיא תבדוק את העניין ותחזור אליי.
לאחר חודש שאף אחד לא חזר אליי התקשרתי שוב וביקשתי לדעת מדוע חויבתי בסכום גבוה.
הפעם קיבלתי תשובה אחרת - דובר בזק בדק את פנייתי ומעולם לא השתייכתי למסלול מוזל, כלומר, עד כה חויבתי בשיחות לחו"ל במחיר מלא!
לא ברור לי כיצד קורה מצב כזה, בעבר פניתי מס' פעמים למוקד פניות לקוחות והסבירו לי שאני שייכת למסלול המצוין לעיל.
יתרה מזאת, בכל חשבונית של בזק שנשלחה אליי היו טעויות וחיובים "מיותרים" .

כספי סוג הנזק :
הנני דורשת זיכוי רטרואקטיבי בגובה הפרש חיוב השיחות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נא לפנות לבזק בינלאומי תגובה:
לפנות למוקד בזק בינלאומי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה