פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמתי עסקה שלא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
יש ברשותי קו טלפון בייתי שלא פעיל כבר כמה שנים,אך אני משלם עליו למקרה שאצטרך אותו יום אחד.
התשלום מתבצע באמצעות הוראת קבע,לאחרונה כאשר הבן שלי עבר על כל החשבונות והחיובים גילתי שצירפו אותי ללא אישור שלי וללא ידיעתי למסלול של 500 דקות שהתחיל ב 20 ש"ח והיום הוא עומד על 84 ש"ח.
כמובן שהדבר עורר את תשומת ליבי,כי הקו שעליו התשלום הוא קו לא פעיל ואין סיכוי שאני אעשה בו חבילה של 500 דקות(הקו לא מחובר למכשיר טלפון אז אין סיכוי שנוצר איתי קשר ואישרתי,דבר שהתברר מאוחר יותר כנכון!),כמו כן גם אני לא מבצע שום הוראה של עסקאות טלפוניות.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של בזק,הם בדקו את הנושא,ואכן הסכימו שלא ביקשתי את השירות ואין שום תיעוד לכך,(בנוסף הזכירו שהפניה פתוחה),חשוב לציין שהחיובים הם מה4 בינואר 2010 ועד היום,בהוראת קבע.
בשיחתי עם המנהלת (רעיה),היא הסכימה שלא ביקשתי את השירות והסכימה לזכות אותי רטרואקטיבית רק חודשיים! כמובן שלא הסכמתי ודרשתי את כל הכסף שנלקח ממני,החל ממועד החיוב הראשון ועד היום.
לבסוף לאחר שניסיתי להבין איך זה הגיוני שאני צודק וגם המנהלת רעיה אומרת שאני צודק ונלקח לי כסף על שירות שלא דרשתי וללא הסכמתי! פשוט הונאה ע"י שיטת מצליח ונגבה שלא כדין,לא חתמתי,לא עודכנתי לגביו ולא שום דבר,ועל אחת כמה וכמה שהמנהלת אומרת שנעשתה כאן טעות לא מזכים אותי בגין כל התקופה אלה רק חצי שנה!
מרעיה קיבלתי את השם של הנציגה שחייבה אותי "רות בן שמעון" בתאריך ה5 לינואר 2010
יש לי את כל השיחות מוקלטות עם כל הנציגים,כולל הודאה חד משמעית שנעשתה טעות ובכל זאת לא ניתן לי החזר!! פשוט גניבה! בנוסף הנציגה מאשימה אותי שלא בדקתי,תוך התעלמות ממצבי ומגילי המבוגר! פשוט חוצפה להאשים אותי בטעות שחברה רצינית כמו בזק עשתה,ומסרבת להחזיר את הכסף שהיא גבתה באופן לא חוקי!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כל הכסף ששולחם מהיום שחוייבתי לראשונה ועד היום פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה