פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ורשלנות במתן שירות(בהול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כללי כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: זלזול ורשלנות במתן שירות(בהול)
התראה אחרונה לפני הגשת תביעה
מבלי לפגוע בזכויות
א.ג.נ
בתאריך 16.02.12 ביקשנו להפוך את קו הטלפון הנ"ל לקו נקי וביקשנו לקבל קו
נוסף באופן דחוף.
בתאריך 21.02.12 יום ג' הופיע טכנאי של בזק כדי להתקין את הקו החדש, לא
עשה כלום בטענה שישנה בעיה בקו הראשי, דווח על כך לממונים שיש בעיה בקו
הראשי וחשיבות דחיפות התקנת הקו בגלל שהקו ישמש לאינטרנט ופקסים לעסק
שמתנהל מהבית, ואמר שבהקדם יבואו לסדר את העניין.
כעבור שבועיים הגיע טכנאי אחר אשר טען שהוא מחבר את שני החוטים החסרים
וידווח שיחברו לנו את הקו החדש. ונעלם מבלי לומר מילה.
מאחר ולא חובר לנו שום קו נוסף, מאז יצרנו קשר עם בחורה בשם נטלי משרות
לקוחות, אשר הבטיחה לטפל בנושא, יתרה מכך, טענה שאין צפי לחיבור הקו,
אמרה שתחזור אלינו ולא חזרה, ולא עשתה כלום. ניסינו ליצור איתה קשר מספר
רב של פעמים ולעיתים שיחות שערכו זמן רב, בהמתנה על הקו והעברת השיחות
מאחד לשני שאף אחד לא ידע והיה מודע לבעיה העיקרית. למרות שהודו, שזאת
פשלה של בזק בהתקנת התשתית לאזור מגורי. ואף אחד לא מוכן עד היום לטפל
בבעיה.
למרות שהסברנו להם, שבביתי מתנהל עסק המבוסס על אינטרנט ופקסים, ועל כל
דו"ח שיוצא ישנו רווח של 350 ₪, ויוצאים לפחות 2 דוחות ביום, ועד היום
בגלל שעדיין לא הותקן לי קו טלפון נוסף, ישנו הפסד על סה"כ 700 ₪ +
הוצאות טלפונים אין סופיים מסלקום לכלל הרשתות !!!
לסיכום: אם תוך שבוע ימים מיום קבלת הפקס הזה לא יחובר קו נוסף לביתי,
אתבע אתכם למשפט, על פיצוי של 700 ₪ על כל יום מאז פנייתי הראשונה אליכם+
הוצאות טלפון נייד+ פגיעה בשמו הטוב של העסק ואיבוד תיקים עקב הטיפול
הרשלני של חברתכם, המזלזלת בלקוחותיה בגלל הקרטל שלכם בשוק הישראלי, וכן
תלונה למועצה לצרכנות ואף למבקר המדינה ולעיתונות
ענת אורן ישוב
כמון טל: 0524677262
בנוסף: נשלח מלל דומה לפניות הציבור של החברה ועד היום לא התקבלהתשובה
היום ב 22.05.12 פניתי שוב לחברת בזק על מנת לשלם את החשבון בכ"א, רק שלאחר הבירור מסתבר שאני עדיין משלמת עבור מסלולשל דקות מוזלות עבור מנוי 8212147 ,למרות שביקשתי לבטל גם כל החיובים הנלווים לקו זה עקב אי שימוש. לאחר וויכוח ממושך מול הנציג, הוסבר לי שלא יקבל את הזיכו למרות שניתן לראות שלא בוצע שיחה1 החל מה 16.02. וגם ניתקו לי את השיחה בפנים.
עלבון, כספי סוג הנזק :
בקשה לקבל את כסי חזרה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
שוחחו עם הלקוחה תגובה:
נמסר מידע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה