פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, סירוב לביטול עסקה ודרישה לחיוב בגין התנתקות משרות בזק B144 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ יצרו איתי קשר נציגי המכירות של בזק B144. כביכול הוסבר לי על השירות וניתנה לי תקופת ניסיון. בפועל לא נשלח אלי כל תיאור כתוב על השירות וכתוצאה משיחת טלפון זאת התבצעה עסקה טלפונית וצורפתי לשירות.
תוך זמן קצר מצאתי שלמרות שבפועל אין לי כל תועלת בשירות, אני מחויבת בגינו במאות שקלים מידי חודש. פניתי למוקד השירות של B144 וביקשתי להתנתק מהשירות. ממוקד השירות הוסבר לי שלמרות טענותיי שאין לי כל תועלת בשרות ולא זאת מה שהבנתי בטלפון, אני מחויבת לו למשך שנה ושדמי היציאה הינם 930 ש"ח (אגב בשיא החוצפה נאמר לי שגם בתום השנה עלי ליצור קשר ע"מ להתנתק מהשירות). ניסיתי להסביר שלא זאת מה שהבנתי בטלפון ושכבר חוייבתי במאות שקלים עד עתה אבל תלונתיי נפלו על אוזניים ערלות.
יש גם לציין שבכל פניותיי למוקד השירות נתקלתי ביחס משפיל ו/או מתחמק (אפילו שביקשתי שלפחות ישלחו לי חומר כתוב או יפנו אותי להיכן שניתן לקרוא בפירוט על השירות עליו בפועל אני משלמת מאות שקלים בחודש, נאמר לי שאין כזה ושניתן להסביר לי שוב בע"פ).
אין מילים מלבד בושה, חוצפה, שערורייה ועושק לתאר את שירותי B144 של בזק. צר לי על שחברה בסדר גודל שכזה מוצאת לנכון להתנהג ולהתנהל ככה עם לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה