פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באינטרנט ואי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוח של בזק גם בטלפון וגם באינטרנט, ביום שני שעבר הייתה לי תקלה באינטרנט ,פניתי לשירות של בזק ואחרי תפעול קצר החליטו לשלוח לי טכנאי. בהתחלה רצו לתאם לי ליום ראשון בשבוע הבא .
התעקשתי לדבר עם מנהל שהצליח לתאם לי טכנאי יום למחרת בין השעות 8-16 . מהר מאוד התקשרתי למנהל שלי ולקחתי יום חופש. ביום שלישי ישבתי בבית והמתנתי לטכנאי , בשעה 11 בבוקר פיספסתי שיחה אחת ממספר חסום, מיד התקשרתי לבזק לבדוק אם השיחה הייתה מהם , הם טענו שכן ושהטכנאי שלהם המתין לי רבע שעה מחוץ לבית , אמרתי להם שזה לא נכון ושהטכנאי בכלל לא הגיע לכתובת. הנציגה שללה את הדברים שלי ודיברה איתי כאילו אני ממציא את הדברים.
בסופו של דבר החלטתי להתפשר והסכמתי לתאם טכנאי מחדש ליום רביעי. אחרי כמה דקות קיבלתי SMS שהטכנאי יגיע אליך ביום רביעי 11/07 בין השעות 8-16 . שוב המתנתי בבית ושוב הטכנאי לא הגיע אך הפעם לא קיבלתי שום שיחת טלפון מבזק.
פניתי בשעה 17:30 לבזק . והנציג הסביר שהייתה טעות של נציגה שפתחה לך הזמנה להתקנת קו במקום לפתוח קריאה לתקלה ולכן הטכנאי לא הגיע.
ביקשתי ממנו זיכוי של 600ש״ח ע״פ חוק הטכנאים והוא אמר שזה לא באחריות שלו . ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת והנציג טען שאין לו אחראי או מנהל מעליו. אחרי יותר משלושים דקות של ויכוחים הוא הסכים להעביר אותי לשירות הלקוחות. כמובן המתנתי על הקו עוד שלושים דקות ואז ענתה לי נציגה בשם מור שהייתה נחמדה והביעה רצון לעזור .
הנציגה תיאמה לי טכנאי מחדש ליום ראשון 15/07 בטענה שיש להם עומס ואמרה אם יתפנה משהו מחר יצרו איתך קשר.
ביקשתי ממנה זיכוי ע״פ חוק של 600ש״ח , והיא לאחר בדיקה טענה שלא מגיע לי זיכוי כי מדובר בהתקנה , הסברתי לה שיש לי תקלה כבר כמה ימים והזמנתי טכנאי לתיקון ולא הזמנתי שום התקנה, אך היא המשיכה לטעון שזה מה שרשום במחשב .
אנא מכם תעזרו לי אין לי כבר כוח ואין עם מי לדבר בבזק .

עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה