פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל לאור יום .עוגמת נפש מתמשכת... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי ניתקנו את האינטרנט עקב עזיבתי את הבית החברה באו ולקחו את המודם .כמובן שהכל היה סגור .לפני כשבוע ימים אימי ניגשה לבנק והתברר לה שבזק בנלאומי גובים ממנה תשלום חודשי .אימי אישה חולה שבקושי יוצאת מהבית ובקושי הולכת לבנק כמובן שמבחינתנו אין שום סיבה לגלות דבר כזה כי הרי הכל נסגר.פניתי לחברה נציגה מקשרי לקוחות בשם מאיה אמרה שזה מועבר לטיפול ושהיא תיצור איתה קשר.התקשרתי שוב לאחר שבוע נציגה בשם יוליה שוב אמרה שתיצור קשר .ב15.7.12 פניתי שוב לחברה והסברתי שוב מחדש שאימי ואבי הנם אנשים חולים ושאני איני גרה בבית ,אימי שילמה חשבונות בלי לדעת על כך מעולם לא בדקה את החיובים שנגבו ממנה לאור כל האמור ביקשתי לזכות את חשבונה .השירות של הנציג יאן היה מזלזל ומשפיל כלפי אימי שדיברה עמו אני רוצה לציין שבשביל אימי זו עגמת נפש לאור מצבה הרגיש וזו פשוט גזלה וניצול לקוח חולה שאינו ידע דבר על חיובים בחשבונו .הדבר הכי נורא שנאמר זה שעל החודש ימשיכו להוריד כסף למרות הודעתי ופניותיי החוזרות ונשנות .ימשיכו לקחת עוד כסף מאישה חולה שקונה בכסף המועט שביטוח לאומי נותן לה תרופות .דבר בלתי נסבל בעליל .רשלנות וזלזול במתן שירות. מה האינטרס של גברת חולה שימשיכו להוריד לה כסף לחינם כשאין מודם ואינטרנט בבית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי חשבונה של אימי על הכסף ששולם בהוראת קבע על שימוש באינטרנט כשאין אינטרנט ומודם בבית במשך יותר משנה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
לא שייך לבזק. תגובה:
נא לפנות לספק האינטרנט - בזק בינלאומי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה