פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על שירות שבוטל וסחיטה מצד שירות לקוחות 199 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

הנני פונה עליכם לאחר מספר ניסיונות לפתור את הבעיה מול שירות לקוחות.

בשנת 2006 שיניתי את מספר טלפון שלי לאחר והזמתי שירות העברת שיחה באמצעות שירות קו וירטואלי כדי ש לקוחות שלי בזמן חיוג למספר ישן עדיין יגיעו עליי. לאחר תקופה של כחצי שנה התקשרתי ל 199 וביקשתי לבטל את השירות. לצורך ביצוע ניתוק ביקשו ממי לשלוח פקס בטענה שזו הדרך היחידה (כנראה כדי להקשות על לקוחות להתנתק משירותים, כי להתחבר ניתן בלי פקס). כך עשיתי. לאחר מספר חודשים ראיתי שביטול לא נעשה והתקשרתי שוב. נאמר לי כפקס לא התקבל וביקשו לשלוח שוב. שלחתי. סיפור זה חזר על עצמו מסםר פעמים, פעם אחרונה התקשרתי ב 01.11.2010
לאחר ששוב שלחתי פקס ושום דבר לא נעשה, התייאשתי ולא התקשרתי שוב, למרות שאפילו המספר שעליו הייתה העברה כבר מזמן לא היה קיים.

לאחרונה מצבי הפיננסי החמיר והתחלתי לבדוק הוצאות שלי, וראיתי שבזק ממשיכים להוריד תשלומים.
יצרנו קשר על 199 שוב, ושוב ביקשו לשלוח פקס. לאחר התעקשות, שיחה ערוכה ו בדיקה שלא התקבלו (פעם נוספת) פקסים בעבר, הציע הנציגה בשם תמר (צוות 3) לנתק את הקו ללא שליחת פקס (פתאום זה נהיה אפשרי?) ולזכות ב-3 חודשים. כמובן שזה לא היה מקובל ולאחר 4 בקשות להעביר שיחה לאחראית הסכימה (תחילה היא סירבה) תמר לעשות כך והעבירה לאחראית בשם שירן.

התחילה שירן הציעה לעשות החזר של שנת תשלומים (מתוך 6 שנים). בטענה שזאת אשמה שלי ולכן בזק לא צריכה לחזיר כסף שנלקח מחשבוני ללא הסכמתי ועבור שירות שלא היה.
בתגובה לשאלה איך אפשר לטפל ולאן לפנות לגבי החזר על שאר התקופה שירן הציעה לפנות עליכם - פניות הציבור. ואז התחיל הפרק הכי "יפה" מצידה או מצד "בזק" - שירן התחילה לסחוט אותי ואמרה שההחזר שהיא הציעה וניתוק קו התבצעה אך ורק אם אני הסכים לא לפנות לפניות הציבור ולא לרדוף אחר נושא ההחזר יותר.
זאת אמרת או שאני מסכים לקבל החזר של שנה ולשכוח משאר הכסף או ש (במיקרה ואני רוצה לפנות לפניות הציבור) אני לא מקבל כלום ושירות נשאר מחובר (ותשלומים ממשיכים לרדת מחשבוני)

אני הזדעזעתי מניסיון סחיטה מכוער שכזה והתעקשתי על זכותי להמשיך ולפנות לפניות הציבור ולכן שירן סירבה לתת לי את הזיכוי שהציעה קודם ולהפסיק את החיובים. בנוסף, לבקשה לבדוק מתי בוצע חיוג אחרון לקו וירטאלי (שעבורו נלקוחים ממני תשלומים) כדי להוכיח שהוא לא בשימוש מזה שנים - הציעה לקבל צו מבית משפט. עם זאת אני פונה עליכם בתקווה שתוכלו לעזור ולפתור בעיה זו. מספר קו וירטואלי שעבורו נלקחים התשלומים: 086650386


בתודה מראש,

יוליה
עלבון וניסיון סחיטה סוג הנזק :
החזר כספי מלא כולל מדד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה