טירטור ואי הגעת טכנאי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להלין על השירות שקיבלתי מחברת בזק.
ביום חמישי(26/07/12) בבוקר לא הייתה לי גישה לאינטרנט ולכן פניתי למוקדי התמיכה של חברת בזק בינלאומי, ונאמר כי התקלה היא בתשתית, ועשינו ועידה עם חברת בזק וענתה לי נציגה(לא זכור לי שמה) והיא עשתה מס' בדיקות ואמרה כי התקלה היא בארון בחוץ וכי יגיע אליי טכנאי על מנת לסדר את התקלה עד יום ו'(27/07/12) בשעה 18:00.
ביום ו'(27/07/12) בשעה 9:00 מתקשר אליי טכנאי של בזק, ושואל האם יש לי אינטרנט? אמרתי כי לא ואז הטכנאי אמר שיגיע אליי טכנאי הביתה וכאשר שאלתי מתי, הוא אמר כי הוא יתקשר אליי לפניי. מכיוון שלא הגיוני שאשב בבית ביום ו' ואפסיד יום עבודה ואחכה לטכנאי, פניתי למוקדי התמיכה של בזק וענתה לי נציגה, ובדקתי עמה מתי אמור להגיע טכנאי, הנציגה אמרה כי לא יודעת ולאחר שהמתנתי על הקו 20 דק' הנציגה חזרה עם תשובה כי טכנאי יגיע אליי ביום ו' בין השעות 10:00-14:00.
הטכנאי לא הגיע, ופניתי למוקדי התמיכה בשעה 14:30, ענתה לי נציגה בשם שני, ועשתה מס' בירורים עם הטכנאי, ותשובתה הייתה כי "הטכנאי לא יספיק להגיע היום", שאצור קשר ביום א' עם המוקד ואקבע מועד לטכנאי.
דבר ראשון לא הגיוני שאמתין לטכנאי כ-4 שעות ולבסוף הוא לא יגיע, אפסיד יום עבודה, ובנוסף לכך היינו ללא אינטרנט כל הסוף שבוע.
ביום א' 29/07/12) בשעה 14:50 פניתי למוקדי התמיכה, ענה לי נציג בשם רפאל והסברתי לו את כל מה שאירע והנציג אמר כי המועד הכי קרוב לטכנאי הוא ביום ד' בשעות הצהריים, אמרתי לנציג שאני מבקשת שיגיע אליי טכנאי היום, במיוחד שאני ממתינה מיום ו' שיגיע אליי טכנאי, הנציג אמר "שזה לא יקרה", ואמר שהמועד הכי קרוב לטכנאי שיכול לקבוע הוא ליום ג' בשעות 13:30-15:30, ולכן ביקשתי לשוחח עם המנהל של הנציג. הנציג אמר כי בודק והייתי על המתנה כ-40 דק' ולבסוף השיחה נותקה.
התקשרתי פעם נוספת למוקד, וענתה לי נציגה בשם שני ואמרה כי היא בדקה את הדברים והנציג ששוחתי עמו העביר את הפניה לבכיר, והבכיר ניסה לחזור אליי(למרות שזה לא קרה כי מיד פניתי פעם נוספת ולא הייתה כל שיחה מבזק), הנציגה אמרה כי מכיוון שהיא ממוקד אחד והבעיר ממוקד אחר היא תעביר את פרטיי במייל והבכיר ייצור עימי קשר. בשלב הזה של השיחה כבר לא הסכמתי לרדת מהקו, וביקשתי מהנציגה שתעביר אותי אונליין, לאחר המתנה ארוכה ענה לי בכיר בשם אלירן-שהציג את עצמו כמנהל מוקד, ובהמשך השיחה התברר כי הבכיר הוא מנהל במוקד.
בשיחה עם הבכיר, סיפרתי לו את כל מה שאירע והוא אמר שאמתין על הקו והוא יעשה מס' בדיקות, לאחר מכן הוא חוזר אליי ואומר לי "תרדי מהקו", לא הבנתי למה הכוונה, והוא אמר כי על מנת לבצע בדיקות נוספות הוא צריך את הקו פנוי. אמרתי כי אני לא סומכת על כך שיחזרו אליי ואני בטוחה שיש לו עוד קווים במוקד שמהם הוא יכול להתקשר, תשובת אלירן הייתה כי "אני עושה רע לעצמי" ו"אני צריכה להגדיל ראש". הבכיר דיבר בחוצפה. בסופו של דבר אני הלקוחה ולקוחה מאוד לא מרוצה מכיוון שטורטרתי במשך מס' ימים ובנוסף לכך אני משלמת על שירות שבפועל לא קיבלתי במשך 4 ימים ואני עוד צריכה "להגדיל ראש", חשוב לי לציין כי לא ציפית לשירות כזה גרוע ועוד מבכיר במוקדי התמיכה
בסופו של דבר הסכמתי לנתק את השיחה, ואלירן אמר כי יחזור אליי אחריי ששאלתי מתי, תשובת הבכיר הייתה: "אני לא עובד עם סטופר", וכי לא יודע כמה זמן זה ייקח יכול להיות חצי שעה, או שעה.
כמובן שאף אחד לא חזר אליי. ולאחר השיחה עם הבכיר עשינו "ריסטרט" לראוטר והאינטרנט החל לעבוד.
ביום ב' קיבלתי הודעה כי ביום ג' יגיע אליי טכנאי, דבר שלא אישרתי ולא הסכמתי לכך ולן פניתי לבזק באמצעות טופס צור קשר על מנת לבטל את הגעת הטכנאי.
דבר ראשון, ע"פ החוק אני מבקשת זיכוי על סך 600 ₪ על כך שביום ו' לא הגיע אליי טכנאי כמו שהובטח לי.
דבר שני, אני מבקש שהמנהל של הבכיר ייצור עמי קשר לגביי השירות שקיבלתי מהנציג שלו.
דבר שלישי, אני מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור.
תודה,
ויקטוריה בילאי
מס ת"ז: 308866086
0544-426279
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|