העברת קו טלפון לדירה חדשה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חודש לפני המעבר לדירה חדשה, הודעתי לבזק שברצוני להעביר את הקו טלפון שברשותי, נקבע תאריך וכשהטכנאי הגיע הוא הסביר שיש בעיה בתשתית בשכונה שלי, ושאין מקום ברכזת (בסה"כ השכונה חדשה וישנם רק 5 בתים!!!!) , יומיים אחרי קיבלתי הודעה לנייד שהבעיה טופלה ושוב התיצבתי וחיכיתי לטכנאי שיבוא (השעה שנקבעה לביקור היא 8-16!!!) אך לצערי א אחד לא הגיע, בהפרש של 3 ימים הייתי צריך להיעדר מהעבודה יומיים בכדי לחכות לטכנאי ולצערי הוא לא בא.
כל יום אני מתקשר למוקד 166, לצערי הם לא יכולים לטפל בבעיה זו, כל מה שניתן להבין מהם שיש בעיה ברכזת (שזה כבר ברור לי) ושהבעיה הועברה למחלקת אחזקה.
מה הסטטוס , מה הצפי לפל בבעיה, איך אפשר לפנות למחלקת אחזקה ......כל זה לא ברור ואין אפשרות לקבל תשובה.
הבית הוא בניה חדשה, שכונה חדשה שכולם מחוברים לטלפון (חלקם בכלל לקוחות חדשים ולא לקוחות ישנים כמוני שיותר מ- 15 שנה מחזיק בקו טלפון), יש לנו מע' אזעקה בבית שלא ניתן לחבר אותה לטלפון, הילדים מנותקים מהמציאות אין טלפון ואין אינטרנט. ולצערי הם נאלצים להישאר בבית מבלי שום דרך תקשורת בזמן שאני ואישתי בעבודה, כך שאם חס וחלילה קורה משהו אין אפשרות להודיע לנו או להזעיק עזרה.
אני מבקש בתור לקוח וותיק שלכם לקבל שירות בהתאם, ולטפל בבעיה זו במיידית.
|
העברת הקו שברשותי לדירה החדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|