פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתוקי קו טלפון ואינטרנט במהלך תקופה ארוכה ללא פתרון וללא תיקון הקו נושא התלונה:
מרמרלי אהרון שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך תקופה של שנתיים מתנתק הטלפון עם כל רוח או מזג אויר סגרירי לאחר פניות למחלקת השרות מתבצע פתיחת בקשה לביקור טכנאי ואכן טכנאי מגיע אך לא מצליח לפתור את התקלה אשר חוזרת בדיוק אותו דבר ניתוקי קו כולל אינטרנט לצערי במהלך כל התקופה ביקרו מספר רב של טכנאים כולל ראש אגף סניף ירושלים ונאמר בצורה חד משמעית וזאת לאחר שנתיים של עינוי וחוסר יכולת להסתמך על הקו טלפון והאינטרנט הקוי שאין בידם אפשרות תיקון כי בהערכה צריך להחליף את התשתית מהארון תקשורת לביתי.כמו כן להקטין את מהירות הגלישה שכנראה היא גורמת לנתוקים וזאת לאחר תשלום בגין שנתיים לחבילת גלישה מירבית שלא בצדק.לאחרונה הסכמתי להקפיא את האינטרנט כי ממילא אין אני משתמש בו מהסיבות של הניתוקים ואי יכולת לגלוש ככל אזרח המשלם בעבור השרות וזאת מהסיבה שבמוקד נאמר שבמהלך תקופה של לא יותר מחודשיים יתוקן הארון והתשתית לביתי. חלפו להם חודשים ודבר לא נעשה על מנת לפתור את הבעיה ובקשתי להסיר אותי כמנוי אינטרנט ולהשאיר את הטלפון כקו קל שהתשלום בגינו נמוך כי ממילא השימוש בו אינו יציב ונאלצתי במהלך כל התקופה של שנתיים להשתמש בטלפון סולולרי בזמן ששלמתי כסף רב לחברת בזק על צרות ועינוים בלבד ומדי פעם להשתמש בו לפי מזג האויר.
למרות כל התלאות והעינויים שעברתי בחברת בזק לצערי שוב כתוצאה של טלפנית מחברת בזק משום מה ניתקו את הטלפון לגמרי ללא ידיעתי ובקשתי בפרט שנאמר לטלפנית שאיני רוצה להיות מנוי באינטרנט בלבד
לכל הנאמר והנכתב כאן יש תיעוד הן בחברה ואצלי
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בגין תשלום ללא תמורה ופיצוי על הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה