פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של נציג שרות לקוחות בטלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להלין על נציג בשם בנימין העובד בחברת בזק(שירות לקוחות טלפוני) שפשוט שיקר לי בטלפון והמשיך לשקר למרות שתפסתי אותו על השקר.

כמו שתראו ב2 הקלטות שהוספתי.
בשיחה עם נציג 1 הוצע לי קו קל, 25 שקל על החזקתו ו25 אג' לטלפון נייח שזה תוכנית בסיסית וידועה שגם מופיעה באתר של בזק.

לאחר מכן התקשרתי לעוד נציג בשם בנימין ענה לי ב05:20 בהקלטה השניה. הוא הציג את עצמו כמישו בכיר במערכת בדקת 16:18 הוא ניסה למכור לי כל מיני תוכניות ובסוף ב12:20 הוא אמר : קבלתי פה אישור מיוחד קו שעלותו 25 שקל בחודש וכל שיחה 25 אג' לנייח."
זאת אומרת הוא הציע לי את האותו הדבר למרות שהוא ישות בכירה והוא עוד ביקש אישור מיוחד? מה זה אומר? שהוא פשוט עשה עלי טריק של מכירה, ושיקר לי בפנים. איך הוא מציע לי אותה תכנית אחרי "אישור מיוחד מדרג גבוה" ועוד בעצמו הוא דרג גבוה כאשר הנציג הראשון בהקלטה הראשונה הציע לי אותו דבר בדקה 04:40 בלי כל השקרים!

התקלתי אותו עם השאלה איך זה יכול להיות שהוא בפירוש מחרטט אותי בדקה 16:18 (הקלטה שניה). בדקה 17 התקלתי אותו עם השאלה והוא פשוט התחמק.

אני כבן אדם מרגיש זלזול קודם כל בי כבן אדם שמשקרים לי בפנים וממשיכים לשקר, וכלקוח של בזק לא ציפיתי שיעשו עלי טריקים של מכירות וימשיכו לשקר, פשוט גועל נפש תפסתי על שקר והוא המשיך לערבב אותי.



כשפניתי לבית העסק להתלונן על העובד העובדת האחרת אמרה שיש צוותים שונים לכל נציג יש אפשרויות שונות (עדיין לאמסביר לי איך נציג בדרג גבוה לפי טענתו מציע מה שנציג רגיל יכול להציע ועוד כביכול הוא בירר וקיבל אישור מיוחד מדרג גבוה)
ועוגמת נפש סוג הנזק :
דרישתי הוא פיצוי על השקרים של הנציג ועל הנסיון למכור לי תוכנית כביכול באישור מיוחד מדרג גבוה כאשר התוכנית היא ידוע לכל וכל נציג מציע אותה. אני דורש פיצוי שיראה נכון בעיניי בזק. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה