|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי ושקרים של נציג השרות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
המיסד 6 הוד בשרון |
כתובת: |
בזק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסד
שלום
מיום ראשון בצהרים התקשרתי למוקד התמיכה מכיוון שאין לנו אינטרנט בבית ניסו לעזור ולא הצליחו ענתה לי בחורה בשם הילה היתה מאוד נחמדה אמרה שהטכנאי יגיע ביום שלישי בין 10-12 ותזכה אותי ב200 שעות גלישה ביקשה שאתקשר ביום שני ואברר אולי יש ביטול היתר שרתי בבוקר דיברתי עם אימאן ניסתה לעזור לא הצליחה מסרה לי שלא מבטלת את בטכנאי היום בבוקר מתקשר אלי טכנאי שבטעות הנייד שלי הגיע אליו והוא בכלל מוזמן לכוכב יאיר התקשרי שוב ועד עכשיו אני איתם עדיין על הקו עם בחורה בשם הדס שמסרה שאין שום בקשה על שמי ושרים אם אמרה לי אתמול שאין טכנאי וזה שקר אמרה אבדוק בינתיים חזרה ומסרה שלא נמתחה אצלינו בקשה והטלפון שלי עבר לבית אחר ולטכנאי שאחכה עוד יום או יומיים שיבוא טכנאי זה פשוט חוצפה שגם הנייד שלי הלך למישהוא אחר וגם שאני צריכה להמתין בבית עוד יומיים ולקחת חופש מהעבודה חוצפה כזאת כל רגע עונה טכנאי אחר עוד היום אני רוצה תשובה בטלפון שזה טופל כי התלונה הזאת עוברת הלאה גם לתקשורת בברכה שלי לוי 0575216983
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|