פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בחידוש הסכם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, זה כמה שנים אני לקוחה שלכם ומכוון שהייתי מאוד מרוצה ולמרות שמחב' |הוט" קיבלתי הצאה הרבה יותר טובה החלטתי לחדש הסכם איתכם. ביקשתי שיהיה לי מכשיר חדיש כדי שאני אגלוש גם בטבלט ואחרי יאוש היתי מצלצלת אני (ותבדקו כמה זמן צריך להמתין אם בכלל יאנו לך) אחרי שעובד היה מבקש ממני לבדוק מכשיר למרות שזה בוודאות מכשיר ישן היתה מתנתקת שיחה בשיא חוצפה היה מצלצל ומייד סוגר לצאת מתוך חובה שחזר(חוצפה...) בקיצוראני מבקשת 1. לתת לי מכשיר חדש כפי שהבטיחו לי בחידוש 2 לבדוק חיוב תשלום ולתת לי הבסר 3 נא לשלוח לי חשבונית לאיימל חדש כפי שמסרתי אך עדיין לא מקבלת חשבונית. אני ממתינה עד יום ראשון הקרוב[email protected]
וגם כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה