פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
העניין הוא עקרוני. אני לקוחה ותיקה מאוד של בזק ולאחרונה היה ליפיגור בתשלום של חודש מאחר ונסעתי לחו"ל.
עם חזרתי שילמתי מידית סך 200 ש"ח שהייתי חייבת. אתמו\ול קבלתי מכתב מע"וד המתייחס לחוב זה שכבר שילמתי כאמור אך בכל זאת הופתעתי שמצאו לנכון לשלוח מכתב. די היה בהודעה טלפונית שהרי ממילא שילמתי עוד לפני קבלת המכתב.
בברור טלפוני הנציגה פסקה חד משמעית כי כך נהוג באיחור כזה לשלוח מכתב ע"ד. אני חולקת עליה, בטווח כזה ובסכום כזה מספיקה לדעתי התראה , כאשר גם ללא מכתב אין ספק שיורידו את השרותים כשיש איחור בתשלום.
אני משתמשת גם ככה מעט מאוד בשרותי בזק וכעת עקב תשובתם הנחרצת השתכנעתי ללא ספק שכדאי להתנתק מהם. טוב, אז הם "צדקו" ואיבדו לקוחה ותיקה.לא ממש חכם...

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה