פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טכנאי בלי התרעה מראש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע היו לאימי בעיות בקו הטלפון הביתי של בזק והיא התקשרה להזמין טכנאי.
ביקשו לתאם לה טכנאי בשעות הבוקר והיא ניסתה לדחות לשעות הערב כדי לא להפסיד שעות עבודה. בתאריך 3/9/12 בשעה 20:50 בערב היא קיבלה הודעה כי הטכנאי יגיע ביום 4/9 בין השעות 9:00-11:00 בבוקר. היה עליה להפסיד שעות עבודה ולחכות לטכנאי אך לא הייתה ברירה.
בשעה 11:20 בבוקר בתאריך 4/9 היא עדיין חיכתה לטכנאי והרימה טלפון לברר איפה הוא נמצא. לאחר שהשיחה עם נציג השירות נותקה אף אחד לא טרח לחזור אליה. בשעה 11:31 היא קיבלה הודעה כי מתברר שהתקלה היא מחוץ לבית ולכן מבטלים את הטכנאי והוא לא יגיע (חצי שעה לאחר הזמן המוגדר להגעתו). לאחר שהיא כעסה היא התקשרה שוב להתלונן וענה לה נציג חסר התעניינות במקרה שלה ואמר לה שאין מה לעשות. היא ביקשה ממנו לדבר עם מנהל אך הוא סירב בטענה שהמנהל יגיד לה את אותו הדבר. לאחר שהיא התעקשה שוב ושוב הוא אמר לה שהוא מעביר אותה אל מנהל. לאחר המתנה של מספר שניות\דקות חזר אל הקו הנציג שירות ואמר שהמנהל לא יכול לדבר כרגע והוא מוסר התנצלות ושאין לו מה לעשות.
ידוע לי שיש חוק המחייב חברה לפצות לקוח על איחור של טכנאי ובטח על ביטול לאחר הזמן המתוכנן. מעבר לכך השירות שהחברה נתנה במהלך האירוע היה שירות נוראי!!
זמן עבודה = כסף סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה