פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום לאחר ביטול עסקה ודרישה לחיוב בגין התנתקות משרות בזק B144 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני פרסמתי באתר תלונה (תלונה מספר 75985) על שירותי בזק B144. בתלונתי תיארתי כיצד בעקבות עסקה טלפונית שקרית ומטעה אני מחוייבת בפועל במאות שקלים על שירותי בזק B144 בהם אין לי כלל תועלת וצורך ולמרות פניות חוזרות למוקד השירות איני מצליחה להתנתק ממנו.
בעקבות פרסום תלונתי באתר יצרו איתי קשר נציגי החברה ואכן מבדיקה שלהם הודיעו לי כי בוצעה מכירה לא תקינה וכי העסקה תבוטל וכספי יוחזר לי במלואו. הלכה למעשה עד היום לא רק שכספי תרם הוחזר לי במלואו וזאת למרות מספר פניות חוזרות למוקד השירות של בזק B144, בפועל השירות ממשיך לחייב אותי בחיובים שונים. לא נותר לי אלא לפרסם שוב תלונה ע"מ להזהיר את כלל הקוראים משירותי בזק B144 ולחזור על מה שכתבתי בתלונתי הראשונה כי "אין מילים מלבד בושה, חוצפה, שערורייה ועושק לתאר את שירותי B144 של בזק. צר לי על שחברה בסדר גודל שכזה מוצאת לנכון להתנהג ולהתנהל ככה עם לקוחותיה."
כספי סוג הנזק :
זיכוי והחזר מיידי של כלל הסכומים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה