פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קויים מה שהובטח ב-B144 של בזק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בחודש מאי 2012 היתה אצלי בעסק סוכנת של בזק - B144, והציעה לי פרסום באתר שלהם כמודעה מודגשת עם באנר ב-9 שח לחודש ללא התחייבות.

בפועל, אחרי שבוע קיבלתי פירוט בדואר שמחייבים אותי מעבר ל-9 שח עוד 200 שח נוספים,

צלצלתי ל-B144 לבזק וביקשתי להסביר את פשר הדבר. נציגת בזק בשם נטלי אמרה כי זה מוקלט ושהעסקה היתה טלפונית ושאני הסכמתי לזה. הסברתי כי לא היתה שום עסקה טלפונית אלא היתה אצלי סוכנת במקום, הם מכחישים זאת.

ביקשתי מהם לבטל את העסקה באותו רגע שדיברתי עם נטלי הנציגה (שזה היה אחרי שבוע ואפילו לא עברו 14 יום מביצוע העסקה).

היא הודיעה לי כי היא תבדוק מה היא יכולה לעשות ותחזור אלי.

אחרי כ-20 יום קיבלתי חשבון לתשלום הביתה כולל ה-200 שח בתוכו. בפועל הנציגה לא טרחה לחזור אלי.

צלצלתי שוב לבזק וביקשתי לבטל את החוב של ה-200 שח ולנתק אצלהם את הפרסום לגמרי (שאפילו לא עשיתי) ואז הם הודיעו כי יש התחייבות וקנס יציאה של 900 שח. על אף שבפועל הסוכנת שהיתה אצלי לא הודיעה כלל על התחייבות ואין להם שום הקלטה.

ביקשתי לשמוע את ההקלטה והם דוחים את בקשתי על הסף.

שלחתי מכתב מעו"ד, הם לא מתייחסים ולא מגיבים ומאיימים בניתוק הקווים בעסק.



*ידוע לי שהיום יש חוק במדינה האוסר על התחייבות ועל קנסות יציאה בחברות תקשורת, מעבר לכך שלא קיבלתי שום מוצר פיזי אלא מדובר אינטרנטי.



אני מבקש את התערבותכם בעניין בהקדם האפשרי

בתודה מראש

יהודה

+ נזק כספי סוג הנזק :
ניתוק הפרסום וביטול החוב+ פיצוי עבור עוגמת הנפש, הטרטור והוצ' עו"ד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה