פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום ניצול אמצעי תשלום ובירוקרטיה בדרישה לביטול עיסקה. נושא התלונה:
שיאן אוריאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב מנחם בגין 132 כתובת:
תיאור הבעיה:
העיסקה לפרסום עסק b 144 בכרטיס אשראי טלפונית מוגדרת במסמך חסר
הניתנת לביטול תוך שלושים יום מיום שנמסרה הודעת המנפיק על חיוב שפרטיו של המסמך לא הושלמו בסכום שהתחייב הלקוח.כפי שהבנתי על סכום 19 שח קבועה,אך הנציגה לא דאגה טרם החיוב לשלוח כפי שהבטיחה
מסמך מסודר שהחתום והשלח,אי לכך דרשתי בכתב ובעלפה מתועד
לביטול עיסקה,אך בזק ממשיך לפרסם וממשיך לחייב אותי בכוח
בזבוז זמן רודנות סוג הנזק :
ביטול עיסקה ומענה אנושי מיום פנייתי רטרו לא מתאים לבזק להתנהג כך פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה